וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח ביפו: גבר בן 35 המוכר למשטרה נורה למוות ברכבו

עודכן לאחרונה: 25.9.2020 / 16:56

הגבר, ראשד דויכאת, אותר ברכבו במצב אנוש וללא הכרה ברחוב הרב רובינשטיין בעיר, ופונה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים וולפסון - שם נקבע מותו. מחקירה ראשונית של המשטרה עולה כי מדובר בחיסול על רקע פלילי וכי הקורבן מוכר למשטרה

בווידאו: זירת החשד לניסיון רצח ביפו/עריכה: עמית שמחה

גבר בן 35 נורה היום (שישי) למוות ברכבו ברחוב הרב רובינשטיין ביפו. צוותי מד"א פינו אותו במצב אנוש לבית החולים וולפסון, כשהוא מחוסר הכרה. לאחר מאמצי החייאה נאלץ הצוות הרפואי לקבוע את מותו. מחקירה ראשונית עולה כי הגבר, ראשד דויכאת, הוא עבריין המוכר למשטרה וכי מדובר בחיסול על רקע פלילי. דויכאת אף ישב בעברו בכלא.

חובש רפואת חירום במד"א שמעון פנחס סיפר כי "כשהגענו למקום ראינו את הפצוע שהיה מחוסר הכרה וסבל מפציעות קשות בגופו. העברנו אותו במהירות לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותו לבית החולים תוך כדי טיפול רפואי כשמצבו קריטי".

זירת אירוע הירי ביפו 25 בספטמבר 2020. תיעוד מבצעי מד"א, אתר רשמי
זירת אירוע הירי ביפו, היום/אתר רשמי, תיעוד מבצעי מד"א

בשבוע שעבר אותר גבר בן 35 ללא רוח חיים ועם סימני ירי בראשו באתר בנייה ברחוב הלן קלר בלוד. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהגיעו לזירה, נאלצו לקבוע את מותו במקום. מחקירה ראשונית של המשטרה עולה כי אלמונים הגיעו לאתר הבנייה, ירו בגבר ונמלטו. המשטרה פתחו בחקירה.

עוד בוואלה!

חשד לרצח: גבר בן 35 נמצא מת עם סימני ירי באתר בנייה בלוד

לכתבה המלאה
הנרצח באירוע הירי ביפו 25 בספטמבר 2020. -, אתר רשמי
בעל עבר פלילי ומוכר למשטרה. ראשד דויכאת שנורה למוות ביפו/אתר רשמי, -

חובש מד"א, בני ג'וזף, סיפר כי "כשהגענו למקום ראינו את הפצוע שוכב מחוסר הכרה עם פציעה קשה בגופו. ביצענו בדיקות רפואיות, אבל הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully