וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח: גבר בן 35 נמצא מת עם סימני ירי באתר בנייה בלוד

עודכן לאחרונה: 13.9.2020 / 18:48

צוותי מד"א שהגיעו לזירה, איתרו את הגבר עם סימני ירי בראשו ללא סימני חיים, ונאלצו לקבוע את מותו. מחקירה ראשונית עולה כי אלמונים הגיעו לזירה ירו בגבר ונמלטו. המשטרה חוקרת חשד לפלילים

בווידאו - זירת החשד לרצח באתר בנייה בלוד/מערכת וואלה! NEWS

גבר בן 35 אותר היום (ראשון) ללא רוח חיים ועם סימני ירי בראשו באתר בנייה ברחוב הלן קלר בלוד. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהגיעו לזירה, נאלצו לקבוע את מותו במקום. כוחות המשטרה פתחו בחקירת האירוע, ונבדק חשד לרצח.

חובש מד"א, בני ג'וזף, סיפר כי "כשהגענו למקום ראינו את הפצוע שוכב מחוסר הכרה עם פציעה קשה בגופו. ביצענו בדיקות רפואיות, אבל הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".

מחקירה ראשונית של המשטרה עולה שאלמונים הגיעו לאתר הבנייה, ירו בגבר ונמלטו.

זירת החשד לרצח בלוד 13 בפסטמבר 2020. -, אתר רשמי
הגבר אותר ללא רוח חיים ועם סימני ירי בגופו. זירת האירוע בלוד/אתר רשמי, -
זירת החשד לרצח בלוד 13 בפסטמבר 2020. צילום : נשר, אתר רשמי
זירת החשד לרצח בלוד/אתר רשמי, צילום : נשר

אתמול נדקר למוות בכפר כנא גבר בן 34, ג'אזי עבאס אמארה. זאת, ככל הנראה בעקבות סכסוך משפחתי. צוותי מד"א ביצעו בו פעולות החייאה במקום, ופינו אותו במצב אנוש לבית החולים האיטלקי בנצרת, שם נקבע מותו. המשטרה הגיעה לזירת האירוע ופתחה בחקירה, במסגרתה נעצר קרוב משפחה של הקורבן, בן 43, החשוד בדקירתו.

עוד בוואלה!

טרגדיה בעפולה: בת 3 אותרה בדירה לצד גופת אמה - שלושה ימים לאחר מותה

לכתבה המלאה

חובש בכיר במד"א איאד היבי סיפר כי "כשהגענו למרפאה חברנו לצוות הרפואי שהעניק במקום טיפול רפואי ראשוני וביצע פעולות החייאה בפצוע. המשכנו את הטיפול הרפואי וביצענו פעולות החייאה מתקדמות שכללן הנשמות, עיסויים ומתן תרופות ופינינו את הפצוע תוך המשך פעולות החייאה לבית החולים כשמצבו קריטי".

היום הוארך מעצרו של תושב כפר כנא בן 43, החשוד ברצח אחיינו, בבית משפט השלום בנצרת. במהלך ימי המעצר צפוי לעבור החשוד בדיקה פסיכיאטרית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully