וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח בנגב: אישה כבת 30 נורתה למוות ברהט

10.9.2020 / 20:00

מותה של האישה נקבע בתום פעולות החייאה בזירה. המשטרה פתחה בחקירה לבירור האירוע ונסיבותיו. "כשהגענו למקום ראינו אישה מחוסרת הכרה עם פציעה קשה בגופה", סיפר פרמדיק מד"א

בווידאו: זירת החשד לרצח ברהט/צילום: פאנט ודוברות המשטרה, עריכה: אסף דרורי

אישה כבת 30 נורתה הערב (חמישי) למוות ברהט. צוותי מד"א העניקו לה פעולות החייאה במקום, ובסופן קבעו את מותה. כוחות המשטרה הגיעו לזירה ופתחו בחקירה לבירור האירוע ונסיבותיו. מפקד מרחב נגב תת ניצב יאיר חצרוני נמצא גם הוא בדרכו למקום.

פרמדיק מד"א דני שטרקמן סיפר כי "כשהגענו למקום ראינו אישה כבת 30 מחוסרת הכרה עם פציעה קשה בגופה. הענקנו לה טיפול רפואי וביצענו פעולות החייאה מתקדמות וממושכות אבל מצבה היה קריטי ובסופן נאלצנו לקבוע את מותה".

זירת החשד לרצח אישה ברהט 10 בספטמבר 2020. פאנט, אתר רשמי
המשטרה פתחה בחקירת האירוע. זירת האירוע ברהט, הערב/אתר רשמי, פאנט

מותה של תושבת רהט מגיע ברקע שורת מקרי רצח של נשים, בפרט בחברה הערבית. האחרון שבהם אירע בשבוע שעבר, אז נורתה למוות אישה בת 30 בביתה בשכונת גן חקל א' ברמלה. מחקירת המשטרה עלה כי התקרית אירעה על רקע קטטה ברחוב בין חמולות, במהלכה נורו יריות. שלושה חשודים, תושבי העיר בני 20, 25 ו-30, נעצרו בחשד למעורבות באירוע.

לפני כשלושה שבועות נמצאה נורה כעביה, בת 53, ללא רוח חיים בבית אחותו של בעלה בטובא זנגרייה שבגליל העליון. צוותי מד"א איתרו אותה ללא סימני חיים שכעל גופה חבלות. המשטרה עצרה את בעלה, גבר בשנות ה-60 לחייו, בחשד לרצח. לאחר מכן נודע כי הוא היה נתון במעצר בית באותה הדירה בה אירע המקרה, לאחר שהוגש נגדו כתב אישום על עבירות אלימות כלפי בן משפחה נוסף.

עוד בוואלה!

דוח הכנסת: כמחצית הנרצחות בישראל מאז 2017 הן נשים לא יהודיות

לכתבה המלאה
זירת החשד לרצח אישה ברהט 10 בספטמבר 2020. פאנט, אתר רשמי
מרבית הנשים שנרצחו בשנים האחרונות - מהחברה הערבית. זירת האירוע ברהט, הלילה/אתר רשמי, פאנט

לפי נתוני משטרת ישראל מהחודש שעבר, בשנים 2017-2019 נרצחו בישראל 67 נשים, יותר ממחציתן (54%) ערביות, יותר מפי שניים וחצי משיעור הערבים באוכלוסייה בישראל (כ-21%). מנתוני "יוזמות אברהם" עולה כי מתחילת השנה נרצחו כבר 11 נשים, מתוך 57 ערבים שנרצחו בסך הכול. ע"פ נתוני "אמאן", המרכז למאבק באלימות, נרצחו תשע.

כשליש מ-42 המקרים בהם דנה הוועדה הבין משרדית לבדיקת מקרי רצח של נשים בידי בני זוגן בשנים 2013-2016 היו של ערביות, גם נתון זה עולה על שיעורן באוכלוסייה. גם מבין הנשים שחוו ניסיונות רצח בשנים 2007-2016 וכן ב-5 החדשים הראשונים של 2017 היו כמחצית נשים ערביות

  • עוד באותו נושא:
  • ירי
  • רהט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully