וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח: בת 53 אותרה ללא רוח חיים בבית בטובא זנגרייה; בעלה נעצר

21.8.2020 / 0:26

נורה כעביה נמצאה כשעל גופה חבלות וללא סימני חיים בבית אחותו של בעלה, שם הוא שהה במעצר בית לאחר שתקף את בנו. הגבר, בשנות ה-60 לחייו, אותר ונעצר בבית אחר ביישוב בחשד כי תקף ורצח אותה. זו הנרצחת העשירית מתחילת שנת 2020

בווידאו: משטרת ישראל בזירת החשד לרצח בטובא זנגרייה/צילום: דוברות משטרת ישראל

נורה כעביה, בת 53, נמצאה הלילה (שישי) ללא רוח חיים בבית אחותו של בעלה בטובא זנגרייה שבגליל העליון. חובשים ופרמדיקים של מד"א איתרו אותה ללא סימני חיים שכעל גופה חבלות, ולאחר ניסיונות החייאה נאלצו לקבוע את מותה. המשטרה עצרה את בעלה, גבר בשנות ה-60 לחייו, בחשד לרצח.

החשוד, תושב רומת אל-הייב, נעצר בעבר בעקבות תקיפת בנו. במקרה שאירע בחודש מאי האחרון, הוא זרק לעברו בלוק אבן מחלון הקומה השנייה של ביתו, נעצר בגין איומים ותקיפה ובהמשך הוגשו נגדו כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים. לאחר שהגיש ערר לבית המשפט המחוזי, הוא שוחרר בתחילת החודש שעבר למעצר בית אצל אחותו בפיקוח אזיק אלקטרוני - אותו הבית בו נמצאה כעביה ללא רוח חיים, אחרי שעל פי החשד הוא תקף אותה.

נורה כעביה. -, אתר רשמי
נורה כעביה/אתר רשמי, -

פראמדיק מד"א, סתיו ברודסקי, סיפר כי "כשהגענו למקום הובילו אותנו לתוך בית. הפצועה הייתה מחוסרת הכרה וסבלה מחבלות בגופה. ביצענו בדיקות רפואיות אבל היא הייתה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותה".


מהמשטרה נמסר כי היא הגיעה למקום לאחר שהתקבלה הודעה במוקד 100 לפיה גבר רצח את אשתו. השוטרים פתחו בחקירה, איתרו את בעלה של האישה בבית ביישוב, והוא נעצר.

עוד בוואלה!

הנערה מאילת: יום אחרי האונס הוא הציע לי לצפות בסרטונים שצילם

לכתבה המלאה
זירת החשד לרצח בטובא זנגרייה, 12 באוגוסט 2020. דוברות המשטרה, אתר רשמי
לבעל עבר פלילי. זירת האירוע בטובא זנגרייה, הלילה/אתר רשמי, דוברות המשטרה
זירת החשד לרצח בטובא זנגרייה, 12 באוגוסט 2020. דוברות המשטרה, אתר רשמי
נמצאה בבית בו בעלה שהה במעצר. זירת האירוע בטובא זנגרייה, הלילה/אתר רשמי, דוברות המשטרה

זו הנרצחת השנייה בחודש וחצי האחרונים, והעשירית מתחילת שנת 2020. בתחילת יולי נדקרה למוות בטייבה אישה בת 40. כוחות משטרה גדולים שהוזעקו למקום עצרו את בעלה בחשד לרצח. על פי החשד, הגבר דקר את בת זוגו, ופאא ג'והר מסארווה בביתם, היא ניסתה להימלט והתמוטטה בחדר המדרגות. מבדיקה ראשונית עלה כי בני הזוג לא היו מוכרים למשטרה, וכי לא היו תלונות קודמות על אלימות.

על פי נתוני המשטרה שפורסמו בחודש שעבר, בשנים 2017-2019 נרצחו בישראל 67 נשים. יותר ממחציתן (54%) מהמגזר הערבי - יותר מפי שניים וחצי משיעור הערבים באוכלוסייה בישראל (כ-21%).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully