וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: בת 45 נדקרה בידי בן זוגה באשקלון, מצבה קשה

4.8.2020 / 7:30

חובשים ופרמדיקים שהגיעו לזירה איתרו את האישה עם חבלות וסימני דקירה, ופינו אותה לבית חולים ברזילי בעיר. מלבד בן זוגה נעצר חשוד נוסף, ובהמשך היום הם יובאו לדיון בהארכת מעצרם

צילום: ערוץ כנסת, עריכה: ניר חן

אישה כבת 45 נדקרה הלילה (שלישי) בביתה באשקלון. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהגיעו לזירה פינו אותה במצב קשה לבית החולים ברזילי. בן זוגה נעצר בחשד למעורבות במעשה, יחד עם חשוד נוסף.

הדיווח הראשוני על אודות המקרה התקבל סמוך לשעה 23:30. צוות מד"א שהוזעק למקום החל במתן טיפול ראשוני לאישה, ולאחר מכן העביר אותה לבית החולים להמשך טיפול רפואי תוך ניסיונות לייצב את מצבה.

זירת התאונה בטבריה, 18 במרץ 2018. מד"א
האישה פונתה במצב קשה לבית החולים ברזילי/מד"א

"כשהגענו למקום ראינו אישה כבת 45 שוכבת עם פציעות קשות בגופה", סיפרו פראמדיק מד"א ניסים קרילקר וחובש רפואת חירום דביר בריבו. "הענקנו לה טיפול רפואי מציל חיים שכלל חבישות, וטיפול תרופתי, ופינינו אותה במהירות לבית החולים כשמצבה מוגדר קשה".

כוחות משטרה, שהגיעו אף הם, למקום ביצעו סריקה מהירה ועצרו את בן זוגה של האישה, וכן גבר נוסף. השניים נחקרו ובהמשך היום יובאו לבית משפט השלום באשקלון לדיון בהארכת מעצרם.

הדקירה באשקלון באה כחודש לאחר רצח אישה - וופא מוסרוואה מטייבה. על פי החשד, מוסרוואה בת ה-40, שבעלה נעצר בחשד שביצע את המעשה במהלך ויכוח שפרץ בין השניים, ניסתה להימלט מפניו - והתמוטטה בחדר המדרגות. מהחקירה עלה כי בתם בת החמש הייתה עדה למתרחש, והיא זו שהזעיקה את השכנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully