וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תושבת כפר קרע נמצאה ללא רוח חיים בביתה; בעלה נעצר

8.7.2020 / 23:07

לאחר שאותרה בשעות הבוקר גופתה של אשתיאק כנאענה בת ה-30, המשטרה עצרה את בעלה בן ה-39 ותבקש מחר להאריך את מעצרו. המשפחה אינה מוכרת למחלקת הרווחה במועצה, וראש המועצה סיפר כי התושבים בכפר אבלים על מותה

צילום: אנשי הדממה, PANET ומשטרת ישראל

(בווידאו: אב ובנו נורו למוות ביישוב זמר בשרון, אתמול)

אשתיאק כנאענה, תושבת כפר קרע בשנות ה-30 לחייה נמצאה הבוקר (רביעי) כשהיא מוטלת ללא רוח חיים בביתה. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות מותה וגופתה נשלחה למכון הלאומי לרפואה משפטית באבו כביר. בשעות הערב נעצר בעלה בן ה-39, והוצא צו איסור פרסום על כל פרט מפרטי החקירה. מחר הוא יובא לבית משפט השלום בחדרה, שם תבקש המשטרה להאריך את מעצרו.

תושבים שהכירו את כנאענה, סיפרו כי היתה עקרת בית ואמא במשרה מלאה לארבעת ילדיהם של בני הזוג, וכי הבעל קבלן אינסטלציה. המשפחה אינה מוכרת למחלקת הרווחה במועצה המקומית כפר קרע.

ראש המועצה, עו"ד פיראס בדחי, אמר הבוקר לוואלה! NEWS כי בכפר אבלים על מותה ומשתתפים בצער המשפחה. מועד ההלוויה שלה עדיין לא נקבע.

אשתיאק כנאענה. -, אתר רשמי
אשתיאק כנאענה, שאותרה היום ללא רוח חיים/אתר רשמי, -

באירוע אחר בשעות הערב, בוצע ירי בשכונת מגורים בעיר טמרה, לעבר נער בן 16 שנפצע באורח קל עד בינוני. בנוסף אליו, נפגע צעיר נוסף בן 21 באורח קל, ככל הנראה מנתז. השניים פונו על ידי נט"ן זהראוי למרכז הרפואי רמב"ם בחיפה להמשך טיפול רפואי. כוחות משטרה הוזעקו למקום והחלו בסריקות נרחבות לאיתור החשודים ופתחו בחקירה, כשהרקע לאירוע עדיין לא ברור.

עוד בוואלה!

רצח בשרון: אב ובנו נורו למוות ביישוב זמר, קרוב משפחתם בן ה-70 נעצר

לכתבה המלאה

באירוע אלים נוסף בחברה הערבית, נפצע בשעות הצהריים גבר בן 45 באורח קשה מירי בכפר נחף שבגליל. הוא נפגע בפלג גופו העליון ופונה כשהוא מורדם ומונשם למרכז הרפואי לגליל בנהריה.

אתמול נורו למוות אב ובנו, בני 62 ו-27, ביישוב זמר שבשרון. כוחות משטרה וצוותי מד"א הוזעקו לזירת האירוע וקבעו את מותם של השניים במקום. הצעיר, ראמי עסאף, אח מוסמך במקצועו, אותר כשהוא שרוע על הכביש ללא דופק וללא נשימה. האב, סעיד עסאף, נמצא ירוי בחצר בית סמוך כשלא ללא הכרה.

בעקבות הירי, כוחות המשטרה עצרו גבר בן כ-70, תושב המקום וקרוב משפחתם של השניים, כחשוד במעשה. החשוד נלקח לחקירה, ונסיבות המקרה עדיין מתבררות. ככל הנראה, מדובר ברצח על רקע סכסוך אדמות. מתחילת השנה נרצחו 49 בני אדם במגזר הערבי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully