וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רצח כפול: שני גברים נורו למוות בדליית אל כרמל; מצוד אחר החשודים

9.5.2020 / 9:52

השניים, בני 27 ו-39 מעוספיה, אותרו במכוניתם כשהם ללא סימני חיים, וצוותי מד"א נאלצו לקבוע את מותם. המשטרה עורכת סריקות לאיתור היורים שנמלטו מהמקום, ונמסר כי הרקע בבדיקה. התושבים סיפרו: "מודאגים מזה מאוד, זו עליית מדרגה. רצח כזה לא מוכר פה"

אתר רשמי

(בווידאו: אירוע ירי בג'סר א-זרקא)

קרלוס אבו תמימי בן ה-39 ועופר אבו סעדה בן ה-27 נורו למוות הלילה (שבת) סמוך לכיכר השוטר בדלית אל-כרמל. האירוע התרחש סביב השעה 23:30, כשהשניים נורו במכוניתם שנעצרה על יד פיצוציה ביישוב. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהגיעו למקום מצאו אותם ללא סימני חיים, ונאלצו לקבוע את מותם. היורים נמלטו מהזירה, ושוטרים פתחו במצוד אחר החשודים, בין היתר תוך שימוש במסוק. מהמשטרה נמסר כי נפתחה חקירה, וכי הרקע והנסיבות לירי נמצאות בבדיקה. החקירה הוטלה על היחידה המרכזית במחוז חוף.

פרמדיקים של מד"א, חנן זוהר ומירב קאופמן, סיפרו: "כשהגענו, במקום הייתה המולה גדולה. ראינו גבר כבן 39 ובסמוך צעיר בן 27 מחוסרי הכרה. ביצענו בדיקות רפואיות, הם היו ללא סימני חיים ובתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותם במקום".

אבו תמימי, ספר במקצועו, התגורר ביפו והועסק בעבודות שונות בתל אביב וניהל מסעדה. הוא ואבו סעדה, הם בני הכפר השכן עוספיה. גופותיהם פונו למכון הלאומי לרפואה משפטית באבו כביר, ובכפר עוספיה אמרו כי הלוויותיהם לא יערכו לפני יום ראשון.

אירוע ירי בדליית אל כרמל, בו נהרגו שני גברים שנמצאו במכוניתם. 9 במאי 2020. ללא, אתר רשמי
זירת הירי בדליית אל כרמל, הלילה/אתר רשמי, ללא

כוחות משטרה גדולים נמצאים בזירת הירי, סביבה התגודדו עשרות בני אדם. עד ראייה סיפר כי עשרות כדורים התפזרו בזירה, ושהרוצחים ברחו לכיוון אליקים. לדבריו, המשטרה בוחנת את מצלמות האבטחה לאורך הציר הראשי של דליית אל כרמל.

"המראה קשה מאד והאירוע הזה מטלטל את כולנו", סיפר לוואלה! NEWS ראש המועצה המקומית עוספיה, בהיג' מנסור, שהיה בזירה. "אלה שני בני כפר שאני מכיר אותם. עם המשפחות אני בקשרי חברות. אני משתתף בצערן על הרצח המחריד". עוד אמר מנסור כי "זה אירוע חריג מאד מבחינת הכפר ואני מקווה שכולם יהיו סבלניים ואנחנו סמוכים ובטוחים שהמשטרה תמצא את הפושעים במהרה".

עוד בוואלה!

מי יורה בכביש החוף? המשטרה חוקרת תלונות של נהגים בצפון

לכתבה המלאה
עופר אבו סעדה בן ה-27 מעוספיה שנורה למוות בדליית אל כרמל. 9 במאי 2020. ללא, אתר רשמי
"מראה קשה מאוד ומטלטל". עופר אבו סעדה בן ה-27/אתר רשמי, ללא
קרלוס אבו תמימי בן ה-39 מעוספיה שנורה למוות בדליית אל כרמל. 9 במאי 2020. ללא, אתר רשמי
"רצח מחריד ואירוע חריג". קרלוס אבו תמימי בן ה-39/אתר רשמי, ללא

תושב דליית אל כרמל, העוסק בתחום הביטחון, אמר בשיחה עם וואלה! NEWS כי "כנראה שהיישוב באמת הפך למגרש המשחקים של גורמים עברייניים".

תושב אחר סיפר כי "רצח כזה לא מוכר פה. והצורה הקלה הזו בה זה התבצע מפחידה מאוד". לדבריו, "תושבים בכפר מודאגים מזה מאוד, זו עליית מדרגה. יש הסלמה".

ראש מועצת דלית אל-כרמל, רפיק חלבי, אמר לוואלה! NEWS כי "צר לי שזה קרה ועצוב לי שזה קרה במקום כמו דלית אל-כרמל, הבטוח ביישובי ישראל. המשטרה חוקרת ואני סומך עליה. נדרוש להפוך את נקודת המשטרה המקומית לתחנה גדולה ופעילה כי הכוח המשטרתי אצלנו דליל. מזכיר שאוכלוסיית רכס הכרמל מונה למעלה מ-30 אלף תושבים. בדלית אל כרמל מעודדים ומאמצים שיתוף פעולה עם המשטרה".

אירוע ירי בדליית אל כרמל, בו נהרגו שני גברים שנמצאו במכוניתם. 9 במאי 2020. ללא, אתר רשמי
"מגרש המשחקים של גורמים עברייניים". זירת הרצח, הלילה/אתר רשמי, ללא
אירוע ירי בדליית אל כרמל, בו נהרגו שני גברים שנמצאו במכוניתם. 9 במאי 2020. ללא, אתר רשמי
"רצח כזה לא מוכר פה, זו עליית מדרגה". זירת הירי, הלילה/אתר רשמי, ללא

בחודש מאי לפני כשנה נרצח בדלית אל-כרמל דניאל חלבי, תושב המקום בן 18, במהלך קטטה שהחלה בבריכת שחייה מקומית. ביוני אשתקד הוגש בגינו כתב אישום חמור כנגד תושב סאג'ור ויאם חסן בן ה-20. עו"ד באסל פלאח המייצג אותו הגיש תחילת השנה את תגובתו לכתב האישום, בה הוא מכחיש מכל וכל את המיוחס לו. לאחר מכן בשל עומס על הרכב השופטים, הוחלף השופט אליקים שדן בתיק, בהרכב בראשות השופט יחיאל ליפשיץ. כך, סדרה של דיונים שכבר נקבעה - התבטלה. בתוך כך, הליך ההוכחות בתיק יחל רק בחודש הבא, שנה לאחר הגשת כתב האישום.

(עדכון ראשון: 00:33)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully