וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גבר בן 42 נפצע קשה באירוע ירי בג'סר א-זרקא; הרקע בבדיקה

2.5.2020 / 11:22

כוחות מד"א שהגיעו למקום העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים הלל יפה בחדרה. המשטרה פתחה בחקירת האירוע ומבצעת סריקות אחר חשודים אפשריים. תושבים טוענים כי מדובר באירוע נקמה על ירי שהתרחש ביישוב לפני יומיים

אתר רשמי

גבר בן 42 נפצע באורח קשה היום (שבת) באירוע ירי ביישוב ג'סר א-זרקא. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים הלל יפה בחדרה. כוחות המשטרה נמצאים במקום ומבצעים סריקות אחר היורה. חקירת האירוע נפתחה, והרקע והנסיבות בבדיקה.

עדי ראייה סיפרו כי רכב ובו אלמונים רעולי פנים הגיע אל בית בצפון היישוב, ירו בגבר בבטנו וברגליו ונמלטו מהמקום. התושבים אמרו כי מדובר באירוע נקמה על אירוע הירי שהתרחש ביישוב לפני יומיים, בו נפצע גבר בן 43 באורח קל.

ירי בעביטין סמוך לשפרעם, 30 דצמבר 2019. מד"א, עיבוד תמונה
זירת ירי סמוך לשפרעם, דצמבר 2019/עיבוד תמונה, מד"א

כבר באותו הלילה בחצות, המשטרה עצרה את תושב ג'סר א-זרקא מוחמד גרבאן (בן חידר) בן ה-21 בחשד לירי בבן ה-43, והוא נחקר בתחנת המשטרה בזכרון יעקב. בדיון שהתקיים אמש בעניינו בבית משפט השלום חיפה, עו"ד רהב אופנהיימר, המייצג אותו מטעם הסניגוריה הציבורית, טען כי כל שבידי המשטרה הוא מידע לפיו אחד "מוחמד גרבאן" ירה, הכחיש בשמו את המיוחס לו ועתר לשחררו. מעצרו הוארך בשלושה ימים, עד מחר.

בית משפט השלום בחיפה האריך אמש גם את מעצרו של תושב ג'סר א-זרקא מוחמד גרבאן (בן חסן) בן ה-18. בתום חקירת משטרה, הוגשה במקביל גם הצהרת תובע, לפיה עד ליום שלישי הבא תגיש פרקליטות מחוז חיפה כתב אישום כנגדו בגין עבירות של ירי ונשיאה לא חוקית של נשק. זאת, בעקבות אירוע ירי שהתרחש לפני כשבועיים, במהלכו נפצע תושב המקום בן 27 באורח קל ופונה למרכז הרפואי הלל יפה.

עוד באותו היום נעצר מוחמד גרבאן ונלקח לחקירה. מעצרו הוארך מעת לעת, ואתמול השופטת איילת הוך טל האריכה את מעצרו שוב, בחמישה ימים נוספים. זאת, עד להגשת כתב האישום בעניינו, וכן עד להגשת בקשת מעצר עד תום ההליכים.

עוד בוואלה!

ירידה בעבירות מין, זינוק באלימות בין בני זוג: הקורונה משנה גם את הפשיעה

לכתבה המלאה
ראש מועצת ג'סר א-זרקא מוראד עמאש. 2 במאי 2020. שלומי גבאי
"יש פה פושעים מדופלמים". ראש המועצה המקומית ג'סר א-זרקא/שלומי גבאי

ראש המועצה המקומית ג'סר א-זרקא, מוראד עמאש, אמר הבוקר בשיחה עם וואלה! NEWS כי "האסטרטגיה של המשטרה לא נכונה. יש פה פושעים מדופלמים. הם למדו איך להתחמק מהמשטרה ואיך להשתחרר כשעוצרים אותם ומביאים אותם לבית משפט. הם חוזרים לרחוב והשרשרת הזו לא נגמרת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully