וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"עקב חוסר ראיות": נסגרה חקירת מותו של חשוד שנורה אחרי מרדף משטרתי

פארס אבו נאב ממזרח י-ם שנחשד בגניבת רכב נמלט משוטרים ונורה למוות לפני כחצי שנה כשברח רגלית. במח"ש הודיעו שהחליטו לסגור את התיק משום שלא נמצאו ראיות לכך שהשוטר פעל בניגוד לנהלים. המשפחה קיבלה את ההחלטה בתדהמה: "לא הייתה סיבה לסגור את התיק, הוא נורה בגב"

אתר רשמי

(בווידאו: גופתו של פארס אבו נאב מועברת למשפחתו)

מח"ש סגרה את תיק חקירת מותו של תושב מזרח ירושלים, שנורה לפני כחצי שנה בתום מרדף משטרתי - כך נודע היום (שני) לוואלה! NEWS. פארס אבו נאב, בן 24 מראס אל-עמוד, שנחשד בגניבות כלי רכב, נורה למוות כשניסה להימלט מהמשטרה. עם זאת, לפי גורם במח"ש, לא היו ראיות לכך שהשוטר מימ"ר ירושלים פעל בניגוד לנהלים במקרה זה.

בחודש נובמבר האחרון, נחשד אבו נאב בגניבת כלי רכב יחד עם כמה צעירים נוספים. בעקבות דיווחים אודות הגניבות, פתחה המשטרה במרדף אחריהם, במהלכו נמלט הצעיר לכיוון גוש עציון והתנגש במחסום המנהרות. הוא יצא מהרכב וניסה להימלט רגלית - ואז נורה. הוא נפצע באורח אנוש ופונה לבית החולים שערי צדק בירושלים, שם נקבע מותו. השוטר טען כי ירה באוויר ואז לעבר פלג גופו התחתון של אבו נאב, על מנת לנסות לעצור אותו לאחר שסיכן את השוטרים במרדף.

פארס אבו נאב אשר נורה למוות ומחש סגרה את תיקו. -, אתר רשמי
נורה למוות על ידי שוטר ומח"ש סגרה את תיקו. פארס אבו נאב/אתר רשמי, -

באסם, אביו של פארס, אמר בשיחה עם וואלה! NEWS כי עד כה לא הועבר אליו כל מידע על מה שאירע באותו לילה. "לא קיבלנו כלום על תוצאות הנתיחה, לא מצלמות ולא שום דבר. גם לא דיברנו איתנו. רציתי לפחות שיגיעו אלינו ויסבירו איך זה קרה, למה הרגו אותו. היו לו גם חבלות, ועד עכשיו אנחנו לא יודעים כלום".

עו"ד יוסי זילברברג, המלווה את משפחת אבו נאב אמר כי קיבל בתדהמה את החלטת מח"ש. "לפי הנתונים שבידי, לא הייתה שום סיבה לסגור את התיק. הוא נורה למוות מירי בגב, ואני מתכוון לבקש לצלם את חומר החקירה ולהגיש ערר לפרקליט המדינה".

עוד בוואלה!

התיעוד סתר את גרסת השוטרים, וכתב האישום על תקיפה בוטל

לכתבה המלאה
הלוויתו של אבו נאב בראס אל עמוד. ללא, אתר רשמי
"לא הייתה סיבה לסגור את התיק. הוא נורה בגב". הלוויתו של אבו נאב/אתר רשמי, ללא

על פי נהלי המשטרה, ניתן לירות לצורך מעצר במקרה שהמעשה שביצע החשוד ובגינו הוא נעצר סיכן באופן ממשי אדם ואין דרך אחרת לעצור אותו. אך קודם לירי יש להזהיר את החשוד בקריאה בקול רם וכן בירי אזהרה באוויר - אלא אם צפויה סכנה ממשית לשוטר או לאדם אחר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully