וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במהלך מרדף משטרתי: חשוד בגניבת רכב נורה למוות ליד ירושלים

השוטרים ירו אל עבר אחד מחברי חוליית גנבי הרכב, תושבי מזרח ירושלים, ופצעו אותו אנוש. מותו נקבע מאוחר יותר בבית החולים. לדברי המשטרה, הוא היווה איום לחיי הבלשים ומשתמשי הדרך. מעצרם של יתר חברי החוליה הוארך בחמישה ימים. מח"ש בודקת את התקרית

חבלני משטרת ישראל מטפלים  בזירת נפילת חלקי רקטה בעיר אשדוד. 13 בנובמבר 2019. דוברות משטרת ישראל
גרמו למותו של אחד מגנבי הרכב/דוברות משטרת ישראל

גבר נורה למוות הלילה (ראשון) על ידי שוטרים במהלך מרדף משטרתי ליד מחסום המנהרות בגוש עציון. הגבר, חבר בחוליית גנבי רכב תושבי השטחים ומזרח ירושלים, נהג על פי החשד ברכב גנוב בעת שנורה על ידי השוטרים. הוא נפצע באורח אנוש ופונה לבית החולים שערי צדק שבירושלים, שם נקבע מותו.

על פי המשטרה, במהלך פעילות מבצעית של בלשי המשטרה באזור ירושלים זוהו שלושה רכבים גנובים מאזור גבעת משואה והתפתח אחריהם מרדף. לדברי המשטרה, מבדיקה ראשונית עולה כי נהג הרכב שנהרג "סיכן במנוסתו את חיי הבלשים ויתר משתמשי הדרך", ובתגובה בוצע לעברו ירי במטרה לנטרל את האיום.

במהלך המרדף עצרו השוטרים ארבעה חשודים שהיו מעורבים בגניבת הרכבים. בעקבות המקרה נפתחה חקירה ומח"ש בודקת את התקרית. על רקע זה, בית משפט השלום בירושלים האריך היום בחמישה ימים את מעצרם של שלושת החשודים, יתר חברי החוליה. לשניים מהעצורים היו חבלות על הפנים ונציג המשטרה אמר כי התנגדו באלימות למעצר.

אירוע ירי בטמרה, שוטרת ירתה בגבר בן 40 במהלך מרדף משטרתי, 14 נובמבר 2019. אתר רשמי
זירת הירי בטמרה, ביום חמישי/אתר רשמי

מקרה דומה אירע בחודש ינואר האחרון, אז ירו למוות שוטרים בפלסטיני בעת מרדף בירושלים. לפי הודעת המשטרה, השוטרים חשדו כי הרכב גנוב ונוסעים בו חשודים בגניבות, וירו לעברו כדור אחד משום שסיכן את הבלשים ואת הנהגים האחרים בכביש. הנהג נמלט מהמקום ולאחר מכן נמצא הרכב ובו פלסטיני שנהרג מירי.

מדובר במקרה השני של ירי במהלך מרדף משטרתי בשבוע האחרון. לפני שלושה ימים, גבר בן 40 נורה על ידי שוטרת במהלך מרדף משטרתי בטמרה. האירוע החל לאחר דיווח שהתקבל במשטרה מאשת החשוד שהתלוננה כי ניסה לפגוע בה עם רכבו בעיר שבגליל התחתון. השוטרת נעצרה, נחקרה ושוחררה בתנאי םמגבילים. לאחר האירוע התפתחה במקום מהומה כשעשרות מתושבי המקום הקיפו את הרכב המשטרתי. החקירה נמשכת תחת צו איסור פרסום זהות השוטרים המעורבים.

(עדכון ראשון: 6:56)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully