וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רצח בשרון: אב ובנו נורו למוות ביישוב זמר, קרוב משפחתם בן ה-70 נעצר

כוחות משטרה ומד"א הוזעקו ליישוב זמר בעקבות דיווח על הירי ממנו נפגעו השניים, גבר בן 62 ובנו בן ה-27, וקבעו את מותם במקום. נסיבות המקרה נחקרות, ונראה כי מדובר ברצח על רקע סכסוך אדמות. מתחילת השנה נרצחו 49 אזרחים ערבים

צילום: אנשי הדממה, PANET ומשטרת ישראל

גבר בן 62 וצעיר בן 27 נורו היום (שלישי) למוות ביישוב זמר שבשרון. כוחות משטרה וצוותי מד"א הוזעקו לזירת האירוע, וקבעו את מותם של השניים, אב ובנו, במקום. הצעיר, ראמי עסאף, אח מוסמך במקצועו, אותר כשהוא שרוע על הכביש ללא דופק וללא נשימה. האב, סעיד עסאף, נמצא ירוי בחצר בית סמוך כשלא ללא הכרה.

בעקבות הירי, כוחות המשטרה עצרו גבר בן כ-70, תושב המקום וקרוב משפחתם של השניים, כחשוד במעשה. החשוד נלקח לחקירה, ונסיבות המקרה עדיין מתבררות. ככל הנראה, מדובר ברצח על רקע סכסוך אדמות. מתחילת השנה נרצחו 49 בני אדם במגזר הערבי.

ראמי עסאף בן ה-27 וסעיד עסאף בן ה-62 שנורו למוות ביישוב זמר. 7 ביולי 2020. ללא, אתר רשמי
ראמי וסעיד עסאף שנורו למוות בזמר/אתר רשמי, ללא

פרמדיק מד"א, פריד אבו זקיקה, סיפר כי "גבר כבן 30 שכב על הכביש כשהוא מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה עם פציעות בגופו. התחלתי מיד בטיפול רפואי מציל חיים שכלל עצירת דימומים ופעולות החייאה מתקדמות. אזרחים שהיו במקום דיווח לי על פצוע נוסף כבן 50 בחצר בית סמוך. תוך כדי הטיפול הרפואי עדכנתי את מוקד 101 של מד"א על מנת שיכוון את האמבולנס לפצוע השני שהיה גם כן מחוסר הכרה. הגבר כבן 30 פונה בהמשך בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים תוך כדי פעולות החייאה, ולצערי מותו של הפצוע השני נקבע בשטח לאחר פעולות החייאה מאומצות".

ח"כ אחמד טיבי (הרשימה המשותפת) גינה את הרצח. "הפשע משתולל והפשיעה ממשיכה להכות בחברה שלנו. הציבור מרגיש זעם תסכול וכאב", אמר". כואב עוד יותר שקיפוח חיי אדם מתרחש בתוך אותה משפחה בגלל סכסוך פנימי".

זירת החשד לרצח בזמר 7 ביויל 2020. פאנט, אתר רשמי
הנרצחים ה-48 וה-49 מתחילת השנה. זירת הירי בזמר, היום/אתר רשמי, פאנט

לפני כשלושה שבועות נורה למוות צעיר בן כ-20 בעוד ילד כבן 13 נפצע באורח אנוש מירי ברחוב רובינשטיין ביפו. ההרוג היה מוכר למשטרה והרקע לאירוע הוא פלילי. צוות מד"א העניק להם טיפול רפואי ופינה אותם לבית החולים וולפסון בחולון, שם נקבע מותו של הצעיר. הילד קיבל טיפול רפואי והועבר לאחר מכן לבית החולים איכילוב בתל אביב.

יומיים לפני כן נפצע גבר בן 60 באורח קשה מירי בחנייה של בניין מגורים ברחוב העצמאות שברובע הקריה שבמרכז אשדוד. צוות מד"א העניק לו טיפול רפואי ופינה אותו במצב לא יציב ועם פציעות מרובות בגופו לבית החולים אסותא שבעיר. מחקירה ראשונית עולה כי הירי בוצע ככל הנראה כסגירת חשבונות, בעקבות רצח שהתבצע בעיר לפני כמה חודשים. הגבר שנורה הוא ככל הנראה אביו של חשוד באותו רצח.

(עדכון ראשון: 13:19)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully