וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לניסיון חיסול באשדוד: גבר בן 60 נורה בחניון ונפצע קשה

14.6.2020 / 23:53

הגבר נפצע מירי לעברו ברחוב העצמאות ופונה לבית החולים אסותא בעיר עם פציעות מרובות. הקורבן הוא ככל הנראה אביו של חשוד ברצח שאירע בעיר לפני כחודשיים

צילום: אנשי הדממה, עריכה: ירדנה עבודי-פוקס

גבר בן 60 נפצע באורח קשה הערב (ראשון) מירי בחנייה של בניין מגורים ברחוב העצמאות שברובע הקריה שבמרכז אשדוד. צוות מד"א העניק לו טיפול רפואי ופינה אותו במצב לא יציב ועם פציעות מרובות בגופו לבית החולים אסותא שבעיר.

מחקירה ראשונית עולה כי הירי בוצע ככל הנראה כסגירת חשבונות, בעקבות רצח שהתבצע בעיר לפני כמה חודשים. הגבר שנורה הוא ככל הנראה אביו של חשוד ברצח שאירע בעיר לפני כחודשיים. שוטרים נמצאים במקום האירוע, מתחקרים את הזירה, אוספים ראיות ובודקים את נסיבות האירוע.

פראמדיקים של מד"א יאיר אביסרה ונועה גילדין סיפרו כי "כשהגענו למקום ראינו גבר כבן 60, שוכב בהכרה, עם פציעות בגופו. הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים ופינינו אותו בדחיפות לבית החולים כשמצבו קשה ולא יציב".

זירת ירי באשדוד, 14 יוני 2020. אנשי הדממה, צילום מסך
זירת הירי בניסיון חיסול, הלילה/צילום מסך, אנשי הדממה

מוקדם יותר היום, גבר בן 50 נפצע באורח בינוני מדקירה, במהלך קטטה ברחוב העלייה השנייה בחיפה. במהלך הקטטה נפצעו שני בני אדם נוספים באורח קל. צוות מד"א העניק להם טיפול רפואי ופינה אותם לבית החולים רמב"ם בעיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully