וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיסול בלוד: שלושה גברים נורו למוות בכלי רכב בעיר

חובשים ופרמדיקים של מד"א שהגיעו לצומת לוד מרכז קבעו את מותם במקום של שלושה גברים כבני 40. מחקירה ראשונית עולה כי השלושה, המוכרים למשטרה, נורו מטווח קצר על ידי חשודים שנמלטו מהזירה

צילום: ניב אהרונסון, דוברות מד"א, עריכה: שאול אדם

שלושה גברים כבני 40, נוהאד שמאלי בן 28, ג'בריל עכאשה בן 28, ראיד עבד אל לטיף בן 40, נורו למוות היום (שבת) בלוד. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהגיעו לצומת לוד מרכז קבעו את מותם במקום. כוח משטרה במקום והנסיבות נבדקות. מחקירה ראשונית עולה כי השלושה, המוכרים למשטרה, נורו מטווח קצר.

"כשהגענו למקום ראינו את שלושת הפצועים כשהם מחוסרי הכרה עם פציעות בגופם", סיפר חובש בכיר במד"א איתן שנור. "ביצענו בדיקות רפואיות אבל הם היו ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותם".

סגן מפקד תחנת לוד רב פקד ששי שלמה אמר כי סמוך לשעה 13:00 התקבל דיווח על ירי לעבר רכב בצומת לוד מרכז, בתוך הרכב היו שלושה נוסעים שנהרגו ונקבע מותם. מחקירה ראשונית עולה כי הירי בוצע מרכב חולף, בעת שהשלושה פנו שמאלה מרחוב הציונות אל תוך העיר. ברכבם של השלושה נמצאו חומרי בניין. רפ"ק שלמה הוסיף: "הרקע הוא כנראה פלילי, אנחנו אוספים ממצאים בזירה ונפתחה חקירה".

זירת הירי בצומת לוד מרכז, 06 ביוני 2020.. פאנט
זירת החיסול בלוד, היום/פאנט

"לצערי מספר הנרצחים בחברה הערבית השנה הגיע כבר ל-38, לעומת 30 בתקופה המקבילה אשתקד". אמר לוואלה! NEWS כמאל ריאן, מייסד "אמאן", המרכז למאבק באלימות, העוקב אחר הסטטיסטיקה העקובה מדם במגזר, "דבר מצער שראש הממשלה הבטיח שתוך 100 ימים ישים קץ לתופעה החמורה הזאת ואנו רואים שהמגמה בעליה וטרם ראינו את התוכנית שדבר עליה ומצד שני לצערי המנהיגות הערבית טרם השכילה לשים את הנושא הזה בסולם העדיפות לכן הקורבן הוא הציבור הערבי שהפך לאחרונה חטוף בידי גורמי פשע שהם מתוחכמים ומתקדמים ביכולות יותר ממשטרת ישראל".

זירת הירי בצומת לוד מרכז, 06 ביוני 2020.. תיעוד מבצעי מד"א, מד"א
זירת החיסול בלוד/מד"א, תיעוד מבצעי מד"א

ח"כ יוסף ג'בארין (הרשימה המשותפת) תקף את המשטרה ואמר כי "הרצח המחריד היום חושף פעם נוספת את המחדל החמור והמסוכן של רשויות אכיפת החוק בכל הקשור להתמודדות עם תופעת הפשיעה והאלימות בחברה הערבית. זוהי עוד הוכחה לכך שעבריינים מרגישים שיש להם יד חופשית לפעול, ללא דין וללא דיין, כל עוד קורבנותיהם הם מהחברה הערבית".

לפני כשבועיים נורה למוות צעיר בן 20 בקריית אתא. צוותי מד"א שהגיעו למקום פינו אותו לבית החולים רמב"ם, כשהוא פצוע באורח אנוש, תוך שהם מבצעים בו פעולות החייאה. לאחר כשעתיים, נאלצו הרופאים לקבוע את מותו. מחקירה ראשונית עולה חשד שמדובר ככל הנראה בחיסול. באותו היום נורה למוות גבר בן 60 בקלנסווה. בתחילה, הוא נפצע באורח קשה ופונה לבית החולים מאיר בכפר סבא, שם נקבע מותו.

  • עוד באותו נושא:
  • לוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully