וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באמצעות לבנה, לעיני הילדים: תושב לוד נאשם ברצח חברו

18.3.2020 / 13:53

שמשון בן חיים ובוב נייט הכירו בקהילת "היהודים המשיחיים", הפכו חברים ונהגו להתראות אחת לשבועיים. במהלך מפגש שגרתי הנאשם רצח את שכנו ואף הכה את אשתו, שפונתה לבית החולים עם חבלות בראשה. המניעים למעשיו עדיין אינם ברורים

צילום: יותם רונן, עריכה: תומר לוי

(חשד לרצח בלוד: נערה בת 18 נורתה למוות על ידי אלמוני, בן 64 נפצע קל)

פרקליטות מחוז מרכז הגישה היום (רביעי) כתב אישום לבית המשפט המחוזי מרכז נגד שמשון בן חיים, בן 28 מלוד, בגין רצח בוב נייט וניסיון רצח אשתו של נייט. מעצרו הוארך עד תום התהליכים.

הנאשם, אשתו ושלושת ילדיהם לקחו חלק בפעילות קהילת "היהודים המשיחיים" בלוד, שחבריה משלבים אמונה בנצרות וביהדות. בקהילה הכירו את נייט ואשתו, התיידדו עמם, ונהגו להיפגש בתדירות של אחת לשבועיים בביתם. ב-2 במרץ קבעו המשפחות להיפגש כהרגלן בשעת צהריים בביתו של בן חיים. בסמוך להגעתם של נייט ואשתו יצא בן חיים מהבית, והשליך את מכשיר הטלפון שלו אל עבר שיח. לאחר מכן הוא חזר והתיישב על הספה ליד נייט, בזמן שנשותיהם יושבות בחצר הבית וילדיהם משחקים על ידן.

אקדחים, אזיקים וניידת משטרה. ניר לנדאו, מערכת וואלה!
לא הפסיק גם לאחר שנפל אל הקרקע. אילוסטרציה/ניר לנדאו, מערכת וואלה!

לאחר ששקל את מעשיו והחליט באופן סופי לרצוח את נייט ואשתו, א"א, יצא בן חיים לחצר הבית, ונטל בידו לבנה שהייתה מונחת על מנוע המזגן. הוא החל להתקדם לכיוונה של א"א והטיח את הלבנה בראשה. האישה, שבאותה עת אחזה את התינוק שלה בידה, התמוטטה לקרקע בעודה ממשיכה לאחוז בו. בן חיים המשיך והכה בראשה באמצעות הלבנה, על אף שאשתו ניסתה לעצור בעדו וצעקה שיחדול ממעשיו.

נייט הבחין במתרחש, רץ לעברם וניסה אף הוא לעצור אותו. בתגובה בן חיים החל להכות אותו בראשו ובפלג גופו העליון, ולא הפסיק גם לאחר שנייט נפל על קרקע, עד שגרם למותו. רק כשהגיע אחד השכנים למקום ונוצרה המולה, הפסיק להכותו וניגש לשטוף את ידיו במטבח. כעבור זמן קצר נעצר בן חיים על ידי המשטרה. א"א פונתה לבית החולים תל השומר ושוחררה לביתה ביום חמישי אחרון.

  • עוד באותו נושא:
  • לוד
  • רצח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully