וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח בלוד: גבר בן 70 הוכה למוות באמצעות אבן, חשוד נעצר

כוחות משטרה הגיעו לבית ברחוב לילך בעיר בעקבות דיווח על תקיפה אלימה של בני זוג על ידי גבר שאירח אותם בביתו. צוות מד"א שהגיע למקום מצא את השניים מחוסרי הכרה, וקבע במקום את מותו של הגבר. אישה בת 60 נפצעה קשה ופונתה לביה"ח כשהיא מורדמת ומונשמת. הרקע טרם ידוע

צילום: מד"א

גבר בן 70 מת היום (שני) במהלך תקרית אלימה ברחוב לילך בלוד ואישה כבת 60 נפצעה באורח קשה. צוות מד"א שהגיע למקום מצא את השניים מחוסרי הכרה, וקבע את מותו של הגבר במקום. האישה פונתה לבית החולים שיבא בתל השומר כשהיא מורדמת ומונשמת וסובלת מחבלת ראש.

מחקירה ראשונית עולה כי הזוג שהותקף התארח אצל בני זוג צעירים יותר שגרים ברחוב בו התרחשה התקיפה, ובשלב מסוים המארח תקף את האורחים שלו בצורה חמורה. המשטרה קיבלה דיווח, והכוח שהוקפץ למקום מצא את הפצועים ברחוב. הגבר התוקף נעצר והוא נמצא כעת בחקירה. נבדק חשד לרצח.

זירת הרצח בלוד 2 במרץ 2020. -, אתר רשמי
זירת הרצח בלוד, היום/אתר רשמי, -

"כשהגענו למקום ראינו את הפצועים שוכבים כשהם סובלים מפציעות קשות ומיד ביצענו בדיקות רפואיות על מנת להעריך את מצבם", סיפרה חובשת רפואת חירום במד"א, שיר חבר. "הגבר היה ללא דופק וללא נשימה ולאחר פעולות החייאה נאלצנו לקבוע את מותו. האישה שהייתה בהכרה הוכנסה תוך כדי טיפול רפואי מציל חיים לניידת טיפול נמרץ ופונתה לבית החולים במצב קשה".

"מדובר בחשוד במצב נפשי קשה ביותר שהיה נתון מזו תקופה להשפעה של תרופות פסיכיאטריות רבות ששיבשו את דעתו ואת כושר שיפוט המציאות סביבו", מסר בתגובה עו"ד אסף דוק המייצג את החשוד. "טענתו המרכזית היא שהאירוע המצער נסב סביב חברותו בכת יהדות משיחית ועל רקע רדיפתם אותו".

(עדכון ראשון: 15:59)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully