וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בת 30 נורתה למוות בבית ברמלה, חשד שנפגעה בחילופי אש בין חמולות

עודכן לאחרונה: 1.9.2020 / 9:51

מחקירה ראשונית עולה כי התקרית התרחשה על רקע קטטה בשכונת גן חקל א' בעיר, במהלכה נורו יריות. אחד הכדורים פגע בשריפה אבו עמר, מורה ומחנכת, בעת ששהתה בביתה. היא פונתה לביה"ח אסף הרופא במצב אנוש, אך צוותי הרפואה נאלצו לקבוע את מותה. 3 צעירים תושבי העיר נעצרו

בווידאו: משטרת ישראל בזירת החשד לרצח בטובא זנגרייה/צילום: דוברות משטרת ישראל

אישה בת 30 נורתה למוות אמש (שני) בביתה בשכונת גן חקל א' ברמלה. מחקירה ראשונית של המשטרה, עולה כי התקרית אירעה על רקע קטטה ברחוב בין חמולות, במהלכה נורו יריות. כדור ניתז לאחד הבתים באזור. המשטרה פתחה בחקירה לבירור נסיבות האירוע.

במהלך הלילה עצרו כוחות המשטרה שלושה חשודים במעורבות באירוע, תושבי העיר בני 20, 25 ו-30. החשודים יובאו היום לדיון בעניינם בבית משפט השלום בראשון לציון.

קורבן הירי היא שריפה אבו עמר, תושבת העיר בת 30, מורה ומחנכת. מפרטי האירוע הראשוניים עולה כי הכדור התועה פגע באבו עמר בעת ששהתה בביתה.

שריפה אבו מעמר, בת 30, אמא לשלושה, מורה ומחנכת - קורבן הירי ברמלה. 01 בספטמבר 2020. ללא, אתר רשמי
שריפה אבו עמר, קורבן הירי/אתר רשמי, ללא

חובשים ופרמדיקים של מד"א הגיעו לזירת הירי, ביצעו בה פעולות החייאה ופינו אותה לבית החולים אסף הרופא כשמצבה מוגדר אנוש. צוותי הרפואה בבית החולים נאלצו לקבוע את מותה.

זירת האירוע ברמלה שבו נורתה למוות אישה בת 30. 31 באוגוסט 2020. תיעוד מבצעי מד"א, אתר רשמי
אישה בת 30 נורתה למוות בביתה. זירת האירוע ברמלה/אתר רשמי, תיעוד מבצעי מד"א

חובש מד"א, נתנאל איתן, סיפר כי "כשהגענו למקום ראינו אישה כבת 30 מחוסרת הכרה, ללא דופק, וללא נשימה, עם פציעות קשות בגופה. מיד התחלנו להעניק לה טיפול רפואי מציל חיים שכלל חבישות, עיסויים, והנשמות, ופנינו אותה במהירות לבית החולים כשמצבה מוגדר אנוש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully