וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח: צעיר בן 24 נורה למוות בכפר קאסם

עודכן לאחרונה: 29.8.2020 / 10:09

צוותים רפואיים שהגיעו לזירת הירי פינו את הצעיר, סאמר אבו פאדל, במצב אנוש לבית החולים בילינסון, אך שם נקבע מותו. הרקע לתקרית טרם התברר והמשטרה פתחה בחקירה

בווידאו: חילופי אש בכאבול/באדיבות Amar Assad, עריכה: ניר חן

תושב כפר קאסם בן 24 נורה למוות אמש (שישי) בעיר. צוותי רפואה הוזעקו למקום ואיתרו את הצעיר, סאמר אבו פאדל, כשמצבו אנוש והוא סובל מפצעי ירי בגופו. הוא פונה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים בילינסון בפתח תקווה, שם נקבע מותו.

הרקע למעשה עדיין לא ידוע. המשטרה פתחה בחקירה ונבדק חשד לרצח. לפי נתוני "מרכז אמאן" למאבק באלימות, אבו פאדל הוא הנרצח ה-62 בחברה הערבית מאז תחילת השנה.

ניידת משטרה מחוץ לאצטדיון דוחא, סכנין. אדריאן הרבשטיין
המשטרה פתחה בחקירה/אדריאן הרבשטיין

ביום ראשון, במהלך חילופי אש ביישוב כאבול שבגליל, נורה למוות אחמד ריאן, גבר בן 65 תושב המקום. בנוסף נפצעו באורח בינוני צעיר בן 28 וגבר נוסף בשנות ה-60 לחייו, וכן ילדה בת שמונה נפצעה קל.

באותו היום, חילופי האש בכפר נמשכו שעות ארוכות - זאת למרות נוכחות המשטרה במקום - עד שבהמשך, הצליחו מכובדי הכפר יחד עם חברי כנסת וועדת המעקב העליונה של הציבור הערבי בישראל להשיג רגיעה (הודנא) בין הצדדים.

עוד בוואלה!

גבר בן 65 נרצח בחילופי אש בין תושבים בגליל: "המדינה לא ממלאת את תפקידה"

לכתבה המלאה
המנוח ברצח בכפר קאסם סאמר אבו פאדל, בן 24 מכפר קאסם. 29 באוגוסט 2020. באדיבות המשפחה, אתר רשמי
הנרצח: סאמר אבו פאדל, תושב כפר קאסם בן 24/אתר רשמי, באדיבות המשפחה

ראש ועדת המעקב העליונה של הציבור הערבי בישראל, מוחמד ברכה, מתח לאחר התקרית ביקורת על היעדר התערבות הרשויות. "מחזה מצמרר המצביע על מדינה שאינה ממלאת את תפקידה", תיאר. "סכסוכים קורים בכל חברה. הבעיה היא ההפקרות של נגישותו של נשק הפשע וקלות השימוש בו בהיעדר מדינה מתפקדת בסוגיה הזו. אז למרבה הצער כל סכסוך הכי קטן הופך לסכסוך דמים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully