וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החשד לרצח בישיבה בירושלים: בן ה-60 הותקף בעקבות ויכוח על ניקיון חדר

26.8.2020 / 3:41

מפרטי חקירת הרצח במוסד החינוכי עולה כי הגבר הוכה למוות לאחר חילופי דברים עם החשוד, בשנות ה-40 לחייו, הנוגעים לניקיון החדר המשותף לשניים. הוא הובא לבית החולים כשהוא פצוע, אך שוחרר ממנו לאחר כמה שעות מסיבה בלתי ידועה ומותו נקבע זמן קצר לאחר מכן

בווידאו: דיון בהארכת מעצר חשוד ברצח בן 60 במוסד חינוכי בירושלים/צילום: רוני כנפו, עריכה: עמית שמחה

הגבר בן ה-60 שמת מפצעיו אתמול (שלישי), לאחר שהוכה למוות בישיבה בירושלים, הותקף לאחר שוויכוח פרץ בינו לבין החשוד ברצח, בנוגע לניקיון החדר בו התגוררו - כך עולה מפרטי חקירת האירוע. בן ה-60 הגיע לבית החולים כשהוא פצוע, שהה שם כמה שעות ושוחרר מסיבה לא ברורה. זמן קצר לאחר מכן, הוא מת מפצעיו.

המשטרה עצרה אתמול בחשד לרצח את איתמר בן-אבו, גבר בשנות ה-40 לחייו ממבשרת ציון, המתגורר באותו מרכז חינוכי בו אירעה התקיפה בסוף השבוע, ולו עבר פלילי. בית משפט השלום בירושלים האריך בשבעה ימים את מעצרו. חקירת המשטרה נמשכת.

הארכת מעצר לחשוד ברצח אדם בשנות ה- 60. השלום, ירושלים 25 באוגוסט 2020. יונתן זינדל, פלאש 90, פלאש 90
תקף בעקבות ויכוח על ניקיון. בן-אבו בדיון בהארכת המעצר, אתמול/פלאש 90, יונתן זינדל, פלאש 90

השופטת מיקה בנקי ציינה בדיון הארכת המעצר כי מדובר בחשד ל"חבלה מאוד חמורה או גרימת מוות". עו"ד עאטף פרחאת, המייצג את החשוד מטעם הסניגוריה הציבורית, התייחס לדבריה ואמר כי "לפי מה שאנחנו יודעים החבלה לא כל כך חמורה".

על פי המשטרה, מיד עם קבלת הדיווח על אודות האירוע נפתחה חקירה, ובתוך זמן קצר אותרה הזירה בה על פי החשד התרחשה התקיפה. לזירה הגיעו חוקרים, טכנאי הזיהוי הפלילי והמעבדה הניידת, נמצאו ממצאים וראיות, והחשוד אותר, נעצר לחקירה, ומעצרו הוארך אתמול כאמור בשבעה ימים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully