וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח: בן 60 הוכה למוות במוסד חינוכי בירושלים, הוארך מעצר החשוד

עודכן לאחרונה: 25.8.2020 / 14:39

הגבר נפצע מתקיפה חמורה במרכז לימודי בבירה, בו הוא מתגורר, ולאחר כמה ימים נקבע מותו בבית החולים. המשטרה עצרה בחשד לביצוע המעשה את איתמר בן אבו, בן 40 ממבשרת ציון, ומעצרו הוארך ב-7 ימים

בווידאו: דיון בהארכת מעצר חשוד ברצח בן 60 במוסד חינוכי בירושלים/צילום: רוני כנפו, עריכה: עמית שמחה

גבר בשנות ה-60 לחייו, שנפצע מתקיפה חמורה במהלך סוף השבוע בירושלים, מת מפצעיו הלילה (שלישי) בבית חולים בעיר. על פי החשד, הגבר הותקף במרכז לימודי בו הוא מתגורר, באזור שכונת בית ישראל במרכז הבירה.

המשטרה עצרה בחשד לרצח את איתמר בן-אבו, גבר בשנות ה-40 לחייו ממבשרת ציון, המתגורר באותו מרכז חינוכי בו אירעה התקיפה, ולו עבר פלילי. בית משפט השלום בירושלים האריך בשבעה ימים את מעצרו. חקירת המשטרה נמשכת.

השופטת מיקה בנקי ציינה בדיון הארכת המעצר כי מדובר בחשד ל"חבלה מאוד חמורה או גרימת מוות". עו"ד עאטף פרחאת, המייצג את החשוד מטעם הסניגוריה הציבורית התייחס לדבריה ואמר כי "לפי מה שאנחנו יודעים החבלה לא כל כך חמורה" .

הארכת מעצר לחשוד ברצח אדם בשנות ה- 60. השלום, ירושלים 25 באוגוסט 2020. יונתן זינדל, פלאש 90, פלאש 90
בן אבו בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בירושלים, היום/פלאש 90, יונתן זינדל, פלאש 90

עו"ד גבי טראונשווילי, המייצג גם הוא את החשוד מטעם הסנגוריה הציבורית, אמר כי "החשוד משתף פעולה בחקירה באופן מלא ומקווים שהמשטרה תסיים את החקירה. הוא מכחיש שגרם למותו של המנוח". טראונשווילי הוסיף כי מדובר במוסד מוכר בירושלים שנותן מענה למחוסרי דיור לאנשים שזקוקים לחלופות מעצר וגם לישיבה, אך בן אבו לא שהה שם בחלופת מעצר.

על פי המשטרה, מיד עם קבלת הדיווח על אודות האירוע נפתחה חקירה, ובתוך זמן קצר אותרה הזירה בה על פי החשד התרחשה התקיפה. לזירה הגיעו חוקרים, טכנאי הזיהוי הפלילי והמעבדה הניידת, נמצאו ממצאים וראיות, והחשוד אותר ונעצר לחקירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully