וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תושב בני ברק הואשם ברצח אמו הסיעודית: "בעט בה כשהיא על הרצפה"

21.8.2020 / 10:14

פופי כדורי בת ה-72 הייתה מרותקת למיטתה. על פי כתב האישום שהוגש נגד בנה, יצחק כדורי בן ה-47, הוא ניגש אליה בשעת לילה אחרי שנפלה ממנה, פגע בראשה ודרך עליו - ונמלט. פרקליטות מחוז תל אביב ביקשה להאריך את מעצרו עד תום ההליכים

בווידאו: משטרת ישראל בזירת החשד לרצח בטובא זנגרייה/צילום: דוברות משטרת ישראל

יצחק כדורי, תושב בני ברק בן 47, הואשם הבוקר (שישי) ברצח בנסיבות מחמירות של אמו, פופי כדורי, בדירתה בעיר לפני כחודש. על פי כתב האישום, האם הסיעודית קראה לו לעזרה אחרי שנפלה ממיטתה, וכשהגיע בעט בראשה וגרם לה לחבלות חמורות שהביאו למותה. פרקליטות מחוז תל אביב ביקשה להאריך את מעצרו עד תום ההליכים נגדו.

האם בת ה-72 הייתה חולה סיעודית המרותקת למיטתה, ונזקקה למטפלת שהייתה מגיעה לביתה בכל בוקר כדי לסייע לה בכל צרכיה. על פי כתב האישום, ביום הרצח, לקראת השעה ארבע לפנות בוקר, היא נפלה ממיטתה וצעקה אל בנה שיעזור לה. זה, כך נטען, הגיע אליה כעבור חצי שעה, וכשהיא עדיין שרועה על הרצפה, בעט בראשה ודרך עליו, ולאחר מכן הותיר אותה שם ועזב את המקום.

זירת החשד לרצח בגבעון החדשה 17 ביוני 2020. אולבייה פיטוסי/פלאש90, פלאש 90
בעט בראשה - ועזב את המקום/פלאש 90, אולבייה פיטוסי/פלאש90

המטפלת הסיעודית של בת ה-72 מצאה אותה חבולה וחסרת הכרה כשהגיעה בבוקר. היא הזעיקה את צוותי מד"א, שפינו אותה לבית החולים שיבא-תל השומר ברמת גן כשהיא מורדמת ומונשמת, ושם נקבע מותה. על פי כתב האישום, מותה נגרם כתוצאה מחבלות קהות בראשה, שגרמו לדימום רב בחלקים שונים במוחה.

בעת מעצרו בסוף החודש שעבר, טענה עורכת דינו חגית רחמני וייס, שמייצגת אותו מטעם הסניגוריה הציבורית, כי הוא "נמצא במצב נפשי קשה ורק לפני מספר ימים שוחרר מאישפוז כפוי בבית חולים פסיכיאטרי. לאחר השחרור בני משפחתו התריעו שמצבו הנפשי קשה. במהלך הדיון הבן לא תקשר עם הסובבים איתו. לאור מצבו הוא נשלח לבדיקה פסיכיאטרית ואנו נמתין לקבלת תוצאות הבדיקה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully