וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קראו "מוות לערבים": נערים תקפו עובדים בכנרת שביקשו לשמור על השקט | תיעוד

עודכן לאחרונה: 19.8.2020 / 17:00

שני עובדים בחוף כורסי הוכו על רקע גזעני לאחר שביקשו מחבורת בני נוער ששתו לשוכרה לכבות את המוסיקה בחוף שבו אסור השימוש ברמקולים. הם הותקפו באבנים ובגז פלפל ובמקום התפתחה קטטה המונית בהשתתפות עשרות אנשים. חמישה מהמעורבים נחקרו במשטרה

בווידאו: תיעוד קטטה בכנרת - בני נוער תקפו עובדים שהעירו להם/צילום: מצלמות אבטחה בכנרת, עריכה: עמית שמחה

בני נוער תקפו אמש (שלישי) עובדי ניקיון בחוף כורסי שבכנרת וקראו לעברם קריאות גזעניות לאחר שהורו להם לכבות את המוסיקה הרועשת שהשמיעו. האירוע החל לאחר שהנערים, שעל פי הדיווח היו שיכורים, השמיעו מוסיקה רועשת בחוף המוגדר כחוף שקט שבו אסורה השמעת מוסיקה. חמישה מהמשתתפים עוכבו לחקירה.

הנערים התנפלו באלימות על עובדי הניקיון, צעקו "מוות לערבים", ריססו אותם בגז פלפל והשליכו אבנים על העובדים ועל צוות החוף. במקום התפתחה קטטה המונית, כשעוד ועוד אנשים שהגיעו מחוץ לחוף הצטרפו לתגרה שכללה מעל 150 איש.

קטטנה בכנרת 18 באוגוסט 2020. -, אתר רשמי
תיעוד ממצלמות האבטחה בכנרת, הלילה/אתר רשמי, -

חמישה מהנוכחים במקום עוכבו לחקירה במשטרה בגין מעורבות בקטטה, בהם שניים מהנערים, בני 15 ו-16, ושלושה מעובדי הניקיון. לאחר חקירתם, הם שוחררו בתנאים מגבילים, ביניהם הרחקה מהחוף. מהמשטרה נמסר כי עובדי הניקיון שהיו מעורבים באירוע לא התלוננו על קריאות "מוות לערבים" או על זריקת אבנים".

עוד בוואלה!

קטטה בין בני נוער בבריכה בדרום: נערה בת 16 נפצעה באורח בינוני

לכתבה המלאה

מאיגוד ערים כינרת נמסר: "איגוד ערים כינרת רואה בחומרה שימוש באלימות כלפי עובדיו המבצעים את תפקידם, ולא יסבול כל גילוי של גזענות. התחקיר באיגוד ערים כינרת מתבצע בשיתוף מלא עם משטרת ישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully