וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנערה שנפצעה בקטטה בדרום: "חטפתי בקבוק לפנים, צרחתי שיעזרו לי"

2.8.2020 / 19:32

בת ה-16 שנפגעה בבריכת השחייה במועצה האזורית מרחבים, ונזקקה לניתוח קשה בפניה, סיפרה כי המעורבים בתקרית היו שיכורים בזמן המקרה. "הם באו עם סכינים ובקבוקים, והתחילו לנפץ על אנשים, לדקור". בית המשפט האריך את מעצרם של שניים מהחשודים

בווידאו: נערה כבת 16 נפצעה במהלך קטטה בבריכה במרחבים; מצבה בינוני/מערכת וואלה!NEWS

הנערה בת ה-16 שנפצעה אתמול בקטטה בבריכת שחייה במועצה האזורית מרחבים, שיחזרה היום (ראשון) את מהלך האירוע, שבעקבותיו נזקקה לניתוח קשה בפניה. לדבריה, צמד התוקפים היה שיכור בזמן הקטטה, במהלכה תקפו אנשים ללא היכר. בית משפט השלום בבאר שבע האריך את מעצרם של השניים.

"הלכנו לבריכה כרגיל, לא תכננו שיקרה כלום", סיפרה הנערה. "הם (התוקפים) היו 'שיכורים מתים' והתחילו לריב בצד אחד של הבריכה. אחרי שהפרידו כוחות, הם באו עם סכינים ובקבוקים, והתחילו לנפץ על אנשים, לדקור".

הילדה שנפצעה במהלך קטטה בין בני נוער בבריכה בדרום 2 ביולי 2020. -, אתר רשמי
הנערה שנפצעה בבית החולים/אתר רשמי, -

בית משפט השלום בבאר שבע האריך את מעצרם של שני החשודים בתקיפה, תושבי אופקים, ובכוונת המשטרה לבצע בקרוב מעצרים נוספים. הנערה המשיכה לתאר את הרגע בו גרמו לכאורה החשודים לפציעתה באורח בינוני. "חטפתי בקבוק לפנים, הוא חדר לי לפה ולחלק העליון של הגוף. זה קרה פתאום במהרה, זה עף ולא היה לי איך להגיב", אמרה.

הבקבוק שפגע בנערה גרם נזק רב לגופה ולפניה. "הוא פתח לי את הלסת והלב, ועברתי ניתוח בחלק העליון של הגוף. צרחתי לאנשים שיעזרו לי, כולי דיממתי, השפרצתי דם", תיארה.

לדבריה, חפצים רבים נזרקו לכיוון שלה ושל חבריה, "הם ניסו לפגוע בכולם. בחלקם פגעו, ליתר הרביצו עם שולחנות וכיסאות. הם צעקו שידקרו ויפגעו בנו". שני בני אדם נוספים, נער בן 16 וצעיר בן 19, נפצעו באורח קל במהלך התקרית, והשלושה הובאו לבית החולים סורוקה בבאר שבע מיד אחריה.

עוד בוואלה!

קטטה בין בני נוער בבריכה בדרום: נערה בת 16 נפצעה באורח בינוני

לכתבה המלאה

הנערה, שעדיין מאושפזת בבית החולים, ביקשה להעביר מסר נגד האלימות בעקבות החוויה שעברה. "אני ילדה קטנה ולא רוצה שיישאר סימן לכל החיים, אני רוצה שהכול יחזור לקדמותו. לא צריך לפתור הכול בידיים, אסור להגיע לרמות כאלה ולפגוע באנשים סתם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully