וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קטטה בין בני נוער בבריכה בדרום: נערה בת 16 נפצעה באורח בינוני

1.8.2020 / 18:46

באירוע אלים שהתפתח בבריכת שחייה באחד היישובים שבמועצה האזורית מרחבים נפצעו שניים נוספים, נער בן 16 וצעיר בן 19, באורח קל. שני חשודים נעצרו בחשד למעורבות בקטטה. "בכל 30 שנות עבודתי כאן לא היה אירוע כזה", אמר מנהל הבריכה

בווידאו: נערה כבת 16 נפצעה במהלך קטטה בבריכה במרחבים; מצבה בינוני/מערכת וואלה!NEWS

נערה בת 16 נפצעה היום (שבת) באורח בינוני בקטטה בבריכת שחייה במועצה האזורית מרחבים. בנוסף אליה, נפצעו בקטטה עוד נער בן 16 וצעיר בן 19 באורח קל. שלושתם טופלו על ידי צוותי מד"א בזירת האירוע ופונו לבית החולים סורוקה בבאר שבע. שני חשודים תושבי אופקים נעצרו כעבור שעות בודדות לחקירה.

ניסים צפרירי, הזכיין שמפעיל את הבריכה במרחבים אמר לאחר התקרית כי "לצערנו, נקלענו לסיטואציה אלימה שיצאה מכלל שליטה. בכל שלושים שנות עבודתי כאן לא היה אירוע כזה, ודווקא היום, כשבגלל מגבלות הקורונה היו מבלים מעטים שאינם מהאזור, אירע האירוע הקשה הזה". הוא הסביר כי "ניסינו לעצור את האלימות, ולא הצלחנו. אני מאחל החלמה מהירה לפצועים".

נערה בת 16 נפצעה באורח בינוני בקטטה בבריכה ביישוב בדרום, 1 באוגוסט 2020. מתוך הסרטון, צילום מסך
שלושה נפצעו ופונו לביה"ח. תיעוד הקטטה, היום/צילום מסך, מתוך הסרטון

בקטטה אחרת שאירעה בשעות הצהריים באשקלון, נפצע גבר בן 46 מדקירה, ונפצע באורח בינוני-קשה ברחוב גיורא יוספטל בעיר. צוותי מד"א העניקו לו טיפול רפואי במקום ופינו אותו לבית החולים ברזילי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully