וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

11 שנות מאסר לגבר שאנס את ילדתה בת ה-12 של חברתו והכניס אותה להיריון

31.7.2020 / 6:00

בית המשפט המחוזי בחיפה גזר את העונש הקל על הגבר, כשבמקביל הוא הואשם בעבירות אונס נוספות שביצע בה, אך הן נמחקו במהלך המשפט. האיש נעצר לפני כשנתיים בעקבות בדיקת DNA שהוכיחה שהתינוק בבטנה של הילדה הוא שלו

הארכת מעצר לחשוד בתקיפה מינית של קטינה בכנרת/עריכה: ניר חן

עונש של 11 שנות מאסר נגזר אתמול (חמישי) על גבר בשנות ה-50 לחייו שאנס והכניס להריון את בתה בת ה-12 של בת זוגו. הדבר התגלה לפני כשנתיים, לאחר שהילדה התלוננה על כאבי בטן. היא פונתה לבית חולים ובבדיקות שעברה נמצא עובר בבטנה. חקירה מאומצת הובילה למעצר האב החורג, ובדיקת ה-DNA שבוצעה להם הוכיחה שהוא אבי העובר, והיא נדרשה להפלה.

בית המשפט המחוזי בחיפה גזר את העונש הקל על הגבר, כשבמקביל למשפט נרשמו תלונות נוספות על עבירות אונס שביצע בה, אך הן נמחקו במהלך המשפט. סנגורו, עו"ד סאהר פאר, אמר כי "מדובר ללא ספק במקרה קשה. אבל לאחר שמיעת הראיות תוקן כתב האישום, והעונש שהוטל עליו הינו בהתאם". צו איסור פרסום הוטל על פרטי הפרשה.

חשיפת רשת מאורגנת לעסקי הימורים בלתי חוקיים שפעלה בירושלים. פברואר 2017. חטיבת דובר המשטרה
החשוד נעצר בחודש שעבר, ונגזר עליו עונש קל של 11 שנות מאסר/חטיבת דובר המשטרה

מנכ"לית איגוד מרכזי הסיוע לנפגעות ולנפגעי תקיפה מינית אורית סוליציאנו מסרה לאחר מעצרו של הגבר כי "למרות העלייה במודעות לתופעת הפגיעות מיניות, מדי יום עדיין אלפי ילדות וילדים עוברים ניצול ופגיעה בתוך המקום הכי בטוח - הבית והמשפחה".

עוד בוואלה!

העליון: לבחון מחדש מדוע לא לכלוא מיד את ראש המועצה לשעבר שהורשע ברצח

לכתבה המלאה
עו"ד סאהר פאר. -, באדיבות המצולמים
עו"ד סאהר פאר/באדיבות המצולמים, -

היא הוסיפה כי "אחד מתוך כל שבעה ילדים במדינת ישראל עובר גילוי עריות, אך במרבית המקרים הסביבה אינה רואה ואינה יודעת לזהות. כל רופא, מורה ועובד סוציאלי במדינת ישראל חייב לעבור הכשרה מקצועית בתחום, כדי שיוכל לזהות את סימני המצוקה והקריאות המושתקות לעזרה כדי לעצור מוקדם ככל האפשר את הזוועה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully