וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איש חיי לילה מוכר נחקר באזהרה לאחר שבגוף בנו התינוק נמצאו שרידי סמים

2.8.2020 / 18:48

בנו בן 11 החודשים של איש העסקים, שמוכר בחיי הלילה של ת"א, הובא לביה"ח לאחר שלא הגיב לסביבתו וגילה סימני חולשה. הרופאים גילו שרידי קוקאין ומריחואנה בגופו, ודיווחו למשטרה. מצבו מוגדר קל. הוא נחקר ושוחרר בתנאים מגבילים. בחקירתו הכחיש: "לא יודע איך זה קרה"

בווידאו: איש חיי לילה נחקר במשטרה לאחר שבגוף בנו התינוק נמצאו שרידי סמים/מערכת וואלה! NEWS

איש עסקים ישראלי, דמות מוכרת בחיי הלילה של תל אביב, נחקר היום (ראשון) באזהרה במרחב ירקון במשטרה לאחר שבנו התינוק, בן 11 חודשים, הובא ביום שישי האחרון לבית החולים דנה בתל אביב. זאת, לאחר שלא הגיב לסביבה וגילה סימני חולשה. בחקירתו, הכחיש האב כל קשר וטען כי אינו יודע איך זה קרה, ושוחרר לביתו בתנאים מגבילים. את החשוד מייצג עו"ד יוסי זילברברג.

בבדיקות מצאו הרופאים שרידי קוקאין ומריחואנה בגופו, ודיווחו על כך למשטרה שפתחה בחקירת נסיבות המקרה. מצבו של התינוק מוגדר קל.

בית החולים דנה לשם הגיע פעוט שטבע באמבטיה. מאי 2014. ניב אהרונסון
בית החולים דנה בתל אביב/ניב אהרונסון

לפני כשנה פונתה תינוקת כבת שנה לבית החולים וולפסון שבחולון, כשהיא במצב קשה. בדיקות רפואיות שנערכו עם הגעתה לבית החולים העלו כי בדמה נמצאו שרידי סם. זוג הוריה נעצרו, כשבדיון הארכת המעצר טענה המשטרה כי בדמה של התינוקת בת השנה נמצאו שלושה סוגי סם. התינוקת ואמה אינן מצויות ברישומי משרד הפנים בישראל, בעוד שהאב מחזיק בתעודת זהות ישראלית. היא שוחררה לבסוף מבית החולים.

אירוע דומה התרחש כחצי שנה קודם לכן, כשהמשטרה פתחה בחקירה נגד זוג הורים, לאחר שבתם התינוקת כבת שנה הובאה לבית החולים במצב קשה, ובבדיקות עלה חשד להמצאות סמים בגופה. חוקרי משטרה הגיעו למקום, פתחו בחקירה ועיכבו את אביה, תושב מזרח ירושלים, ובמקביל ערכו חיפוש בביתו.

(עדכון ראשון: 09:27)

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully