וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדם התינוקת נמצאו שלושה סוגי סם: "אין חמור מפגיעה בחסרי ישע"

14.7.2019 / 8:53

בית משפט השלום האריך עד ליום שלישי את מעצרם של ההורים שבדמה של בתם בת השנה נמצאו סמים. השופט סמארה קבע כי החשדות כבדים וחמורים, אך "עולות תהיות רבות שעל היחידה החוקרת למצוא להן תשובות"

חוקרת בבית החולים וולפסון, תינוקת פונתה לבית החולים במצב קשה עם שירידי סם בדמה. עיבוד תמונה
חוקרת בבית החולים וולפסון, שלשום/עיבוד תמונה

בית משפט השלום בתל אביב האריך הלילה (ראשון) עד ליום שלישי את מעצרם של זוג ההורים שבדמה של בתם התינוקת נמצאו סמים. בדיון הארכת המעצר טענה המשטרה כי בדמה של התינוקת בת השנה נמצאו שלושה סוגי סם וכי היא מורדמת ומונשמת.

"לכאורה החשדות הם כבדים במיוחד ואף חמורים, שהרי כל פגיעה בחסר ישע על ידי המשגיח עליו, ועל אחת כמה וכמה אם מדובר בהוריו, אין חמור מזה", אמר השופט נצר סמארה, אך הוסיף: "אלא שכל הדברים נאמרים לכאורה. מעיון בתיק החקירה עולות תהיות רבות לגבי מקור הסם שבגוף הקטינה, ואף מתעוררות שאלות שיהיה על היחידה החוקרת למצוא להן תשובות".

השופט סמארה נעתר חלקית לבקשת המשטרה, שרצתה להאריך את מעצרם של ההורים בשמונה ימים, והאריך אותו עד ליום שלישי בלבד.

עוד בוואלה! NEWS:
צפי לפקקי ענק: העבודות שיימשכו עד 2022 וישביתו את ירושלים
רימון הלם הושלך לביתו של עורך דין מוכר בתל אביב; נפתחה חקירה
הקרב על הקול הרוסי: בישראל ביתנו בוחנים פעולה משפטית נגד הליכוד

בית משפט השלום תל אביב. מאי 2016. ראובן קסטרו
בית משפט השלום בתל אביב/ראובן קסטרו

בבית החולים וולפסון שבחולון עדכנו אתמול שמצבה של התינוקת מוסיף להיות קשה, אך יציב. אף שהיא עדיין מונשמת, בדיקת CT שנערכה העלתה פעילות מוחית תקינה, והיא מגלה סימני התעוררות. עוד נמסר כי "הצוותים הרפואיים ממשיכים להילחם על חייה".

התינוקת פונתה שלשום לבית החולים, לאחר שבשעה 16:00 התקבלה הודעה במוקד מד"א על כך שהיא סובלת מחום גבוה. צוות מד"א שהגיע לבית משפחתה בבת ים הבחין באביה ובה ברחוב סמוך לביתם, כשהם ממתינים לבואם של הפרמדיקים. רק לאחר בדיקות במיון ילדים התברר כי מדובר בהרעלה מסמים. בהמשך ההורים עוכבו לחקירה שבסיומה נעצרו.

התינוקת ואמה אינן מצויות ברישומי משרד הפנים בישראל, בעוד שהאב מחזיק בתעודת זהות ישראלית. בתחילת הבדיקות, המשפחה לא שיתפה פעולה עם הצוות הרפואי. ד"ר רחלי שיאון שריד, רופאה מומחית בטיפול נמרץ ילדים בוולפסון, אמרה כי "בשלב מסוים ראינו שיש לה אישונים מורחבים". בנוסף אליה, גורם בבית החולים אמר לוואלה! NEWS באותו היום כי "לא ברור עדיין כיצד הסמים הגיעו לדמה של התינוקת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully