וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח בצפון: אישה בת 58 נורתה למוות בבענה שליד כרמיאל

עודכן לאחרונה: 5.10.2020 / 8:53

אומייה תיתי מתה בבית החולים בנהריה, לאחר שהובאה מהמועצה המקומית בגליל התחתון במצב אנוש עם פצעי ירי. גם בעלה נפצע מהירי באורח קל, ומהזירה פונה גבר נוסף בן 37 במצב בינוני. הרקע: סכסוך בין עבריינים. מדובר בקורבן הרצח ה-76 מאז תחילת השנה, כש-14 מהם נשים

בווידאו: חשד לרצח בצפון - בן 27 נורה למוות בתחנת דלק/מערכת וואלה! NEWS

אישה בת 58 מתה הלילה (שני) במרכז הרפואי לגליל בנהריה, לאחר שהובאה על ידי צוות נט"ן "חיאן" מהמועצה המקומית בענה שליד כרמיאל, עם פצעי ירי ובמצב אנוש. מותה של האישה, אומייה תיתי, נקבע בהמשך הלילה בבית החולים, לאחר מאמצי החייאה. גם בעלה בן ה-62 נפצע מהירי באורח קל, ושוחרר במהלך הלילה. בנוסף אליהם, פונה גבר נוסף, תושב דיר אל-אסד בן 37, לבית החולים במצב בינוני עם פציעות ירי ברגליו.

המשטרה החלה בחקירת האירוע, וכעת נבחנת ההשערה כי מדובר בסכסוך בין עבריינים שהסתיים במותה של האישה. בשלב זה החקירה הוטלה על היחידה המרכזית שנמצאים בזירה וממשיכים באיסוף הראיות. על פי נתוני "מרכז אמאן" למאבק באלימות בחברה הערבית, מדובר בקורבן הרצח ה-76 מאז תחילת השנה, 14 מהנרצחים היו נשים.

זירת ירי בבענה, באירוע שבו נהרגה אישה בת 60 ובעלה וגבר נוסף נפצעו. 5 באוקטובר 2020. דוברות המשטרה, אתר רשמי
המשטרה בוחנת חשד כי מדובר בסכסוך בין עבריינים. זירת הירי בבענה, הלילה/אתר רשמי, דוברות המשטרה

באירוע אחר שהתרחש בשעות הצהריים, נפצע גבר בן 40 באורח בינוני-קשה בקטטה ברחוב מדרגות צפת בחיפה. צוותי מד"א העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים רמב"ם בעיר.

עוד בוואלה!

זעם בחברה הערבית על מעקב יוצאי שב"כ להסברת משבר הקורונה: "החלטה גזענית"

לכתבה המלאה

בסוף השבוע נורה למוות תושב חיפה בן 27, בעת ששהה בתחנת דלק ביישוב אעבלין שבגליל, סמוך למתקן לשטיפת רכבים אותו ניהל. הצעיר, פאתן "פאדי" מסראוי-אבו אל רוב, הובא על ידי חבריו ברכב פרטי למרפאת "חיאת" בשפרעם כשהוא פצוע באורח אנוש, עם קליע בבית החזה ופצעי ירי בכל חלקי גופו. בתום פעולות החייאה, נאלצו הפרמדיקים לקבוע את מותו. ההרוג מוכר למשטרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully