וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצליף ושלח תיעוד לבת זוגו לשעבר: אישום הוגש נגד תושב בת ים שהתעלל בכלבו

עודכן לאחרונה: 8.10.2020 / 13:58

אלן מוריסון הואשם בהתעללות בבעל חיים ואיומים על בת זוגו לשעבר, בעקבות תיעוד שהופץ ברשתות בו נראה מכה ומצליף בכלבו במשך דקות ארוכות. מהחקירה עלה כי איים על חברתו לשעבר שייפגע בכלב כנקמה על פרידתם. עורכת דינו: "הוא הביע צער וחרטה עמוקים"

בווידאו: הארכת מעצר החשוד בהתעללות בכלבו/צילום: יותם רונן ומשרד החקלאות, עריכה: ניר חן

כתב אישום הוגש היום (חמישי) נגד אלן מוריסון, תושב בת ים שתועד מתעלל בכלבו. מחקירת המשטרה עלה כי מוריסון בן ה-35 איים על בת זוגו לשעבר כי ייפגע בכלב בעקבות פרידתם. הוא מימש את איומו ושלח אליה סרטונים שצילם, בהם נראה מכה את הכלב באמצעות חגורה, קושר את רגליו ומעקם אותן, מתיישב עליו ומכה בבטנו.

בתיעוד הקשה שהופץ ברשתות החברתיות, המשיך מוריסון בהתעללות במשך דקות ארוכות, בעוד הכלב נשמע מיילל בחוסר אונים. הסרטון עורר את זעמם של רבים, ועשרות הגיעו שלשום אל ביתו ואיימו לבצע בו לינץ'.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דקות ארוכות של התעללות. מוריסון/מערכת וואלה!, צילום מסך

המשטרה הוזעקה למקום, והבריחה את מוריסון לחקירה דרך חלון ביתו מחשש לפגיעה בו. בית משפט השלום בתל אביב האריך את אתמול מעצרו ביממה ושלח אותו לבדיקה פסיכיאטרית. כתב האישום מייחס לו התעללות בבעל חיים ואיומים נגד בת זוגו לשעבר. המשטרה תבקש את הארכת מעצרו עד תום ההליכים נגדו.

"מדובר בצעיר עולה חדש, הוא הביע צער וחרטה עמוקים על האירוע", מסרה עו"ד קרן בלס, שמייצגת את החשוד מטעם הסנגוריה הציבורית. "לאור מצבו הנפשי בית המשפט הפנה אותו לבדיקה פסיכיאטרית. אנו ממתינים לקבלת תוצאות הבדיקה".

עוד בוואלה!

תושב בת ים תועד מתעלל בכלבו, עשרות הפגינו מחוץ לביתו בעת שנעצר

לכתבה המלאה
הכלב שהוחרם לאחר התעללות בבת ים. משרד החקלאות, אתר רשמי
מתאושש ויועבר לאימוץ. הכלב שעבר התעללות בבת ים, אתמול/אתר רשמי, משרד החקלאות

בעקבות ההתעללות פונה הכלב למתקן מוגן של משרד החקלאות, שם עבר בדיקה מקיפה ממנה עלה כי מצבו טוב. הוא יועבר לאימוץ בתום הליך שיקום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully