וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תושב בת ים תועד מתעלל בכלבו, עשרות הפגינו מחוץ לביתו בעת שנעצר

7.10.2020 / 2:10

בסרטונים שצילם הגבר הוא נראה מכה את הכלב באמצעות חגורה, קושר את רגליו ומעקם אותן, בעוד הכלב מיילל בחוסר אונים. הפצתם ברשתות החברתיות עוררה זעם ציבורי, שהביא להתאספות המונית בקריאה לבצע בו "לינץ'". המשטרה הבריחה אותו לחקירה דרך החלון מחשש לפגיעת מפגינים

בווידאו: תושב בת ים התעלל בכלבו ונעצר/מערכת וואלה! NEWS

גבר בן 35, תושב בת ים, נעצר הלילה (רביעי) לאחר שתועד מתעלל בכלבו באכזריות. הפצתם הנרחבת של הסרטונים הקשים ברשתות החברתיות עוררה זעם ציבורי, שהוביל להתקהלות של כ-200 איש מחוץ לביתו ולהפרעה לביצוע המעצר. לאחר שהוזעקו שוטרים נוספים למקום הוא הוברח דרך חלון ביתו בסמטת הראשונים ונלקח לחקירה.

בסרטונים, שצילם בעצמו, הוא נראה מכה את הכלב באמצעות חגורה, קושר את רגליו ומעקם אותן, מתיישב עליו ומכה בבטנו. החשוד המשיך בהתעללות במשך דקות ארוכות, בעוד הכלב נשמע מיילל בחוסר אונים.

התעללות בכלב בבת ים. -, צילום מסך
המשיך להכות על אף יללות הכלב. מתוך סרטון ההתעללות/צילום מסך, -
התקהלות מחוץ לביתו של אדם שהתעלל בכלב בבת ים, 7 באוקטובר 2020. -, אתר רשמי
דרשו לבצע "לינץ'". ההתקהלות בבת ים, הלילה/אתר רשמי, -

מאות המתקהלים במקום מנעו את הוצאת החשוד והובלתו לניידת המשטרה, ודרשו לבצע בו "לינץ'", תוך שהם מפרים את הנחיות הקורונה ולא שומרים על ריחוק חברתי או עוטים מסיכות. בשל כך, כוח משטרה נוסף הוזעק למקום, והגבר הוברח לחקירה דרך חלון ביתו. "המשטרה מגנה כל פגיעה בבעלי חיים ותפעל למיצוי הדין עם החשוד", נמסר.

המעצר הגיע לאחר שאגודת צער בעלי חיים חיפה דיווחה למוקד משרד החקלאות על ההתעללות. בעקבות הדיווח מפקחי משרד החקלאות והמשטרה והחרימו את הכלב, מסוג האסקי מעורב, והעבירו אותו להמשך טיפול במתקן המוגן של המשרד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully