וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעצרו של החשוד בהתעללות בכלבו בבת ים הוארך: "התאכזרות לשמה"

עודכן לאחרונה: 7.10.2020 / 17:05

בית משפט השלום בת"א האריך ביממה את מעצרו של אלן מוריסון, הגבר שתועד מכה באכזריות את כלבו. השופט הורה לשלוח אותו לבדיקה פסיכיאטרית. הכלב הועבר למתקן מוגן, שם עבר בדיקה מקיפה ומצבו טוב. עורכת דינו: "הוא הביע צער וחרטה עמוקים"

בווידאו: תושב בת ים התעלל בכלבו ונעצר/מערכת וואלה! NEWS

בית משפט השלום בתל אביב האריך היום (רביעי) ביממה את מעצרו של אלן מוריסון, תושב בת ים שתועד מתעלל בכלבו. השופט יגאל נמרודי אמר כי "הסרטון מעיד על התאכזרות לשמה", והורה לשלוח את החשוד לבדיקה פסיכיאטרית. במהלך הדיון ביקשה המשטרה להאריך את מעצרו בחמישה ימים.

בסרטונים, שצילם בעצמו, נראה מוריסון בן ה-35 מכה את הכלב באמצעות חגורה, קושר את רגליו ומעקם אותן, מתיישב עליו ומכה בבטנו. החשוד המשיך בהתעללות במשך דקות ארוכות, בעוד הכלב נשמע מיילל בחוסר אונים.

"מדובר בצעיר עולה חדש, הוא הביע צער וחרטה עמוקים על האירוע", מסרה עו"ד קרן בלס, שמייצגת את החשוד מטעם הסניגוריה הציבורית. "לאור מצבו הנפשי בית המשפט הפנה אותו לבדיקה פסיכיאטרית. אנו ממתינים לקבלת תוצאות הבדיקה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
יועבר לבדיקה פסיכיאטרית. מוריסון/מערכת וואלה, צילום מסך

מפקחי משרד החקלאות, שהגיעו אמש למקום ופינו את הכלב למתקן מוגן של המשרד. עם קבלתו במתקן, עבר הכלב בדיקה ראשונית ונמצא במצב טוב. הוחלט שהכלב יישאר במנוחה לאורך הלילה עקב היותו נסער מההמולה וההתעללות הקשה שעבר. הבוקר, בתום המנוחה, התבצעה בדיקה מקיפה ממנה עולה כי הכלב במצב טוב, ובאופן מפתיע הוא חברותי ולא מפוחד. גם בצילומי הרנטגן שנעשו הבוקר לכלב הממצאים תקינים.

בתום שיקום וטיפול פיזי והתנהגותי במתקן המוגן של משרד החקלאות ולאחר חוות הדעת המקצועית של אגף רווחת בעלי חיים במשרד, יועבר הכלב לאימוץ.

עוד בוואלה!

בתאים קטנים ומוזנחים: בית גידול פיראטי לכלבים התגלה בעוספיה

לכתבה המלאה
בווידאו: הארכת מעצר החשוד בהתעללות בכלבו/צילום: יותם רונן ומשרד החקלאות, עריכה: ניר חן

ד"ר דגנית בן דב רופאה וטרינרית באגף רווחת בעלי חיים במשרד החקלאות, שליוותה את הטיפול בכלב מתחילת הפרשה אמרה כי "הכלב מקבל טיפול והרבה ליטופים, חום ואהבה במתקן המוגן שלנו. בהחלט מסתבר שלכלב הזה יש אופי מאוד חזק וטוב. הוא מכיר טובה ותודה". לדבריה, "המידע הראשוני התקבל מאגודת צער בעלי חיים בחיפה, משם נמסר הכלב לאימוץ. זה מקרה חמור ומזעזע".

מוריסון נעצר הלילה בעקבות הפצתם הנרחבת של הסרטונים הקשים ברשתות החברתיות. השוטרים הבריחו אותו לחקירה דרך חלון ביתו, בעוד עשרות אנשים מחו מול ביתו ודרשו לבצע בו "לינץ'".

התעללות בכלב בבת ים. -, צילום מסך
הוברח לחקירה דרך חלון ביתו מחשש לפגיעה בו/צילום מסך, -

המתקהלים במקום מנעו את הוצאתו של החשוד והובלתו לניידת המשטרה, תוך שהם מפרים את הנחיות הקורונה ולא שומרים על ריחוק חברתי או עוטים מסיכות. בשל כך, כוח משטרה נוסף הוזעק למקום. "המשטרה מגנה כל פגיעה בבעלי חיים ותפעל למיצוי הדין עם החשוד", נמסר.

המעצר הגיע לאחר שאגודת צער בעלי חיים חיפה דיווחה למוקד משרד החקלאות על ההתעללות. בעקבות הדיווח מפקחי משרד החקלאות והמשטרה החרימו את הכלב, מסוג האסקי מעורב, והעבירו אותו להמשך טיפול במתקן המוגן של המשרד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully