וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החשד להתעללות בתינוק בדרום: מעצר האב הוארך, אמו נעצרה

עודכן לאחרונה: 13.11.2020 / 20:08

בחקירתו סיפר האב כי האכיל את בנו בן ה-4 חודשים, ובהמשך שמע קולות חנק והזעיק אמבולנס. הוא הכחיש כי פגע או התעלל בתינוק, אך בית המשפט האריך את מעצרו בחמישה ימים. האם תובא לדיון בבקשה להאריך גם את מעצרה

בווידאו: מפקד תחנת אשקלון על החשד להתעללות בתינוק/מערכת וואלה! NEWS

בית משפט השלום באשקלון האריך היום (רביעי) בחמישה ימים את מעצרו של האב החשוד בהתעללות בבנו התינוק בן הארבעה חודשים. גם אמו של התינוק נעצרה, ותובא מחר לדיון בבקשה להאריך את מעצרה. בדיון נמסר כי לפעוט ישנם שברים בצלעות שנגרמו לפני כמה ימים, שברים ביד, ופגיעה בראשו. הוא במצב קשה ומאושפז במחלקת טיפול נמרץ ילדים.

לפי עדותו של מנהל טיפול נמרץ, הפעוט הגיע לבית החולים ללא הכרה והיה לו דופק נמוך, וכשהתחיל להנשים את הקטין, הוא שם לב כי ישנם סימני חבלה בראשו של הפעוט ושטפי דם. עוד מסר הרופא בעדותו כי נראה שהסימנים על גופו של הפעוט אירעו בימים האחרונים.

הרופא הבהיר כי בשלב זה לא ניתן לקבוע בוודאות שמקור החבלה בהתעללות, אך לא ניתן לשלול זאת. האב סיפר בחקירתו כי האכיל את בנו, ולאחר מכן השכיב אותו על בטנו ויצא מהחדר. בהמשך שמע קולות חנק, ומצא את התינוק מקיא וחיוור. לטענתו, בשלב זה הזמין אמבולנס, שפינה את בן הארבעה חודשים לבית החולים ברזילי כשהוא סובל מחבלת ראש קשה. בחקירה הכחיש האב כי פגע או התעלל בבנו.

בית חולים ברזילי, אשקלון. ראובן קסטרו
דיווחו לרשויות הרווחה ולמשטרה. בית החולים ברזילי באשקלון/ראובן קסטרו

השופטת קבעה כי האב לא ידע לתת הסברים של ממש בחקירתו לאותם סימני חבלה קשים שנתגלו על בנו. האב אמר לחוקרת: "לא שמתי לב לסימנים האלה". סנגורו של האב טען שלפני חודש הוא הגיע עם בנו לבית החולים עקב בעיות בראשו של התינוק עקב בעיות רפואיות.

עוד בוואלה!

הקורונה השאירה את הילדים מאחורי המסך, פגיעים לאלימות ומתקשים לדווח

לכתבה המלאה

בעקבות חשד שהתעורר בקרב הצוות בבית החולים הוחלט לפנות לגורמי הרווחה ולמשטרה, שפתחה בחקירה בעקבותיה נעצר האב בחשד להתעללות. חקירתו התקיימה בתחנת משטרת אשקלון ונמשכה אל תוך הלילה. לפי המשטרה, במהלכה עלו ממצאים נוספים שבעקבותיהם הוחלט לעצור את האב. התינוק הושאר בבית החולים לבדיקות נוספות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully