וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוארך מעצר החשוד בגרימת מותה של חברתו: "סיפק סמים והותיר אותה ללא הכרה"

2.12.2020 / 12:58

במשטרה טוענים שהחשוד, איליה שקון, מימן את הסמים וכי בת ה-18 מת"א שמתה ממנת יתר הפרה צו הרחקה כשהגיעה לדירתו. היא נמצאה ע"י מכר שטיפס לדירה עם סולם, לבקשת החבר שלא הצליח לתפוס אותה בטלפון. בדיון נחשפו עדויות קשות על אשפוזים בגמילה ואלימות

בווידאו: הוארך מעצרו של צעיר החשוד בגרימת מותה של חברתו מסמים/צילום: ספיר לוי, עריכה: טל רזניק

בית משפט השלום בתל אביב האריך היום (רביעי) את מעצרו של איליה שוקון, הגבר החשוד בגרימת מותה של בת זוגו בשלוש השנים האחרונות. הצעירה בת ה-18 נמצאה הבוקר בדירתו של הגבר ברחוב הרב קוק בתל אביב כשהיא במצב אנוש, ככל הנראה כתוצאה ממנת יתר.

במשטרה טוענים כי בן הזוג הוא שמימן עבור הצעירה את הסמים, וכי לא היו לא אמצעים לרכוש אותם מכיסה. עוד עלה בדיון, כי הצעירה אושפזה במוסד גמילה לפני כחודש, וכי לזוג הוצא צו הרחקה שעוד היה בתוקף הבוקר.

"אני רוצה להבהיר מדובר בחשוד שהוא בן זוגה בשלוש שנים האחרונות של המנוחה מאז היותה קטינה", אמר נציג המשטרה בדיון. "אתמול החשוד שלח הודעות לחברו שנמצא בדירה סמוכה תחת הדירה שלהם וביקש ממנו להעלות לדירה שלהם כי היא לא עונה לטלפון. לדבריו היא שתתה מספר רב של כדורים".

אותו חבר טיפס עם סולם לדירה ונכנס אליה, שם איתר את הצעירה במצב אנוש. היא פונתה לבית החולים ומותה נקבע כעבור זמן קצר. בדיון נמסר כי גופתה נשלחה לנתיחה שאחרי המוות, אך טרם התקבלו תוצאותיה.

איליה שקון, חשוד בהמתה בקלות דעת של חברתו מסמים, בימ"ש השלום ת"א, 2 בדצמבר 2020. ספיר לוי, צילום מסך
שוקון בהארכת מעצרו היום, בבית משפט השלום בתל אביב/צילום מסך, ספיר לוי

עד לפני כחודשיים בערך, החשוד גר אצל אמו, לשם נהגה הצעירה להגיע בקביעות חרף סירוב האם, שהתנגדה לקשר בין הזוג. במשטרה אישרו כי רק שלפני שלושה חודשים החשוד שכר את הדירה ושם גרו השניים.

בחודשים האחרונים, הצעירה אושפזה באיכילוב בשל שימוש בחומרים אסורים. לטענת המשטרה, בכל המקרים האלה החשוד מימן עבורה את הסמים.

החשוד הכחיש את הטענות בדיון וטען באמצעות סנגורו, עו"ד יוסף פרידמן מהסנגוריה הציבורית, כי המנוחה רכשה את הכדורים משככי הכאבים ומשככי הדיכאון באמצעות גורמים אחרים וכי הוא אף פעם לא ידע את מקורות המימון.

בית משפט השלום תל אביב, מאי 2016. ראובן קסטרו
בית משפט השלום בתל אביב/ראובן קסטרו

עורך דינו של החשוד אמר כי "מדובר בבחור צעיר נורמטיבי ללא עבר פלילי. הוא משתף פעולה עם החוקרים באופן מלא ומכחיש את החשדות. לטענתו, במשך התקופה האחרונה עשה רבות כדי לסייע לחברתו להיגמל מכדורי ההרגעה והשינה שאליהם הייתה מכורה מספר שנים. לאור האירוע הוא נמצא במצב נפשי קשה וטרם מעכל את פטירתה של חברתו. אנו מקווים שהמשטרה תסיים את החקירה בהקדם האפשרי והצעיר ישוחרר לביתו".

שוקון נעצר הבוקר בחשד למעורבות במותה של בת זוגו בת ה-18 בדירתם בתל אביב. על גופתה לא נמצאו סימני חבלה, וחקירה ראשונית העלתה חשד כי מותה נגרם מצריכת מנת יתר של סמים שהוא סיפק לה. במשטרה חושדים שהוא הבחין שזוגתו נמצאת במצב מעורפל, אך לא הגיש לה סיוע או פינה אותה לקבלת טיפול רפואי. כמו כן, בדירה נמצא חומר החשוד כסם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully