וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צעיר מת"א נעצר בחשד לגרימת מותה של זוגתו בת ה-18 לאחר שסיפק לה סמים

2.12.2020 / 8:30

כוחות משטרה וצוותי רפואה הוזעקו לדירתם של השניים בעיר, לאחר שהתקבל דיווח לפיו הצעירה במצב אנוש. היא פונתה לבית החולים, שם למרות המאמצים לייצבה - נקבע מותה. המשטרה מייחסת לצעיר בן ה-23 חשד להמתה בקלות דעת

בווידאו: עבריין שגוייס כסוחר סמים הפליל 60 חשודים בסחר בסמים ובנשק/צילום: משטרת ישראל

צעיר בן 23 נעצר הלילה (רביעי) בחשד למעורבות במותה של בת זוגו בת ה-18 בדירתם בתל אביב. על גופתה לא נמצאו סימני חבלה, וחקירה ראשונית העלתה חשד כי מותה נגרם מצריכת מנת יתר של סמים שסיפק לה בן הזוג.

השוטרים הגיעו באמצע הלילה לדירתם של השניים ברחוב הרב קוק בעיר, לאחר שהתקבל דיווח במוקד 100 לפיו הצעירה נמצאת במצב אנוש. חובשים ופרמדקים ניסו לייצב את מצבה ופינו אותה לבית החולים איכילוב, אולם שם, למרות מאמצי הרופאים, נקבע מותה. גופתה הועברה למכון לרפואה משפטית.

במשטרה חושדים שהחשוד הבחין כי זוגתו נמצאת במצב מעורפל, אך הוא לא הגיש לה סיוע או פינה אותה לקבלת טיפול רפואי. כמו כן, בדירה נמצא חומר החשוד כסם.

עוד ציינו במשטרה כי חקירת בן הזוג בנוגע לנסיבות נמשכת, ומיוחס לו חשד להמתה בקלות דעת. בהתאם להתפתחויות בחקירה, הוא יובא לדיון בהארכת מעצרו שיתקיים בבית משפט השלום בתל אביב.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מותה של הצעירה נקבע בבית החולים. ניידת משטרה/מערכת וואלה!, צילום מסך

לפני כחצי שנה הרשיע בית המשפט השלום בירושלים את מאג'ד עליאן, תושב בית צפאפא, שבביתו נמצאה גופתה של מרים פרץ בת ה-17, בעבירות של הדחת קטין לשימוש בסם והחזקת סמים. נגזרו עליו שנתיים מאסר, זאת בהתאם להסדר הטיעון שבמסגרתו הודה עליאן בעבירות.

על פי כתב האישום, שבו הודה, עליאן הגיע לתחנה למכירת סמים ליד התחנה המרכזית בתל אביב, על מנת לרכוש סמים מסוג הרואין ומתאמפטאמין. בסמוך למקום פגש הנאשם בפרץ, שביקשה ממנו לרכוש עבורה סמים מפני שמסרבים למכור לה. תחילה הוא סירב אך לאחר מכן נכנס לתחנת הסמים ורכש עבורה.

"לא ניתן להוכיח את הקשר"

השניים הלכו לגן ציבורי סמוך ושם השתמשו בסמים. לאחר מכן, נתנה פרץ לנאשם כסף נוסף כדי שיקנה מנה נוספת של הרואין, והם המשיכו למלונית בעיר. לאחר מכן, השניים עזבו את המלונית ונסעו לירושלים. בסביבות השעה 1:00 לפנות בוקר הם הגיעו לבית משפחתו של עליאן בבית צפאפא, שם נתן עליאן לפרץ מנת סם נוספת מסוג הרואין, וכן השתמש בעצמו. זמן קצר לאחר מכן היא מתה ממנת יתר.

בני משפחתה של פרץ מחו על הסדר הטיעון, אולם בפרקליטות אמרו כי לא ניתן להוכיח את הקשר ברמה הנדרשת בין השימוש בסמים למותה. עליאן אמר כי הוא מבקש סליחה: "אני מביע חרטה, משתתף בצערה של המשפחה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully