וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהומה בדיון על מות הנערה מרים פרץ בדירה בי-ם: "רצחת את אחותי"

מעצרו של מאג'ד עליאן הוארך בארבעה ימים, אז תגיש הפרקליטות כתב אישום. החוקרים מייחסים לו עבירות של המתה בקלות דעת והדחת קטין לסמים, לאחר שגופת בת ה-17 נמצאה בדירתו בי-ם לפני כשבוע וחצי. כמה בני אדם עוכבו לאחר שקטטה פרצה בין קרובי הנערה לבין קרובי החשוד

צילום: חדשות 12, עריכה: טל רזניק

הצהרת תובע הוגשה היום (ראשון) לבית משפט השלום בירושלים נגד תושב בית צפאפא מאג'ד עליאן, שבביתו נמצאה גופתה של מרים פרץ בת ה-17 לפני כשבוע וחצי. המשטרה מייחסת לו עבירות של המתה בקלות דעת והדחת קטין לסמים. מעצרו של עליאן הוארך בהסכמת הסנגור בארבעה ימים - אז צפויה הפרקליטות להגיש כתב אישום.

בני משפחתה של פרץ צעקו לעבר החשוד, ואחיה אף כינה אותו "רוצח". בתום הדיון, ביציאה מבית המשפט, אף התפתחה קטטה בין קרובי פרץ לקרוביו של עליאן. בעקבות זאת עוכבו מהם. "הבן אדם הזה רוצח, רוצח מתועב. רצח אותה לכל דבר בעניין", האשים יוסף פרץ, אחיה של מרים. הוא הביא לילדה בת 17 סמים מסוג הירואין, נתן לה מנת יתר. היה איתה 24 שעות ולא שאל איפה המשפחה שלה, לא אמר בואי נתקשר אליה. ראה אותה גוססת והפקיר אותה וברח. והיום המשפחה שלו באה וצועקת עלינו. הבן אדם הזה רוצח והוא מתכנן את הרצח הזה. לא הייתה לו בכלל הבעה של חרטה"

נציג המשטרה אמר בפתח הדיון כי החשוד "קשר קשר עם המנוחה קטינה כבת 17, הסתובב איתה ברחבי הארץ והם השתמשו ביחד בסמים במקומות שונים. המשיב אף רכש סמים לקטינה. בזמן שהגיעו לבית משפחתו בכפר בית צפאפא בירושלים המנוחה לא חשה בטוב, המשיב לא טיפל בה כמו שצריך, לא הזעיק מד"א למקום. הוא הגדיל לעשות, השאיר אותה במצבה בבית והלך לרכוש סמים. כאשר חזר כבר היה מאוחר מדי. כוחות ביטחון ומד"א ומשטרה היו במקום ומצאו את המנוחה וקבעו את מותה". לדברי נציג המשטרה, רוב המידע נלמד מדברי עליאן, והוא הדגיש כי פרץ נראית קטינה.

מרים פרץ בת ה17. דוברות משטרת ישראל
מרים פרץ/דוברות משטרת ישראל

עוד אמרה המשטרה כי לחשוד יש 17 עבירות קודמות של אלימות, רכוש וסמים, וכן שני מאסרים מותנים בגין עבירות סמים. לדבריו, יש סכנה של הימלטות בנוסף למסוכנות.

סנגורו של עליאן, עו"ד עבד דראושה, אמר בדיון כי הם מביעים זעזוע ומצרים על התוצאה טרגית. הוא הדגיש כי עליאן לא הכיר את פרץ קודם לכן וכי השניים הכירו באזור התחנה המרכזית בתל אביב לשם הגיעו כדי לרכוש סמים. סנגורו הוסיף כי עליאן הציע לה לישון בבית משפחתו משום שפרץ אמרה שאין לה מקום לישון.

"מרשי המום מהחלטת הפרקליטות והצהרת התובע היום שתכלול גם עבירת המתה בקלות דעת", אמר עו"ד דראושה. "לא האמנתי שהפרקליטות תלך על צעד כזה של המתה בקלות דעת. הנסיבות לא מראות שהיה מקום להגיש הצהרה על העבירה כזו, ונציג המשטרה אמר בעצמו שהחשוד היה תחת השפעת סמים קשים ולא ניתן לצפות מאדם שמכור לסמים קשים, שבשעת המעשה היה גמור ולא שפוי, שיטפל בה ויעניק טיפול רפואי או יזעיק מד"א. ידוע שאנשים מכורים מסמים קשים מטפלים בעצמם. הוא לא סבר שתהיה תוצאה טרגית כזו. אני מאמין שלא תהיה הרשעה בעבירה של המתה בקלות דעת. הוא עצוב ובדיכאון בשל מותה של המנוחה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully