וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנהג שהקליט את יאיר נתניהו התנצל - ויפצה אותו ב-30 אלף שקלים

3.11.2019 / 13:05

רועי רוזן הסכים לפרסם התנצלות במסגרת הסכם פשרה בתביעה שהגיש נגדו בנו של ראש הממשלה: "אני מצטער על הפגיעה שנגרמה לו בשל פרסום הדברים ובשל התחושה שנפרץ המרחב הפרטי שלו". ההקלטות תיעדו את נתניהו משוחח עם חבריו במהלך ליל בילויים שבו עברו בין מועדוני חשפנות

צילום: מתוך כתבתו של גיא פלג, באדיבות חדשות 2

הנהג שהקליט את יאיר נתניהו יפצה אותו ב-30 אלף שקלים ויתנצל בפניו - כך עולה מהסכם פשרה שהוגש היום (ראשון) לבית משפט השלום בתל אביב.

הנהג רועי רוזן, שיוצג על ידי עו"ד יובל נחמני, הסכים לנוסח ההתנצלות הבא: "בנסגרת עבודתי כנהג שהסיע את יאיר נתניהו הקלטתי חילופי דברים שנאמרו ברכב. לא עשיתי זאת בכוונה לפגוע ביאיר נתניהו שככלל התנהג אליי בחברות ובכבוד, ואני מצטער על הפגיעה שנגרמה לו בשל פרסום הדברים ובשל התחושה שנפרץ המרחב הפרטי שלו".

בנימין נתניהו, יאיר נתניהו. אבי אוחיון לע"מ, לשכת העיתונות הממשלתית
יזכה לפיצוי. יאיר נתניהו/לשכת העיתונות הממשלתית, אבי אוחיון לע"מ

יאיר נתניהו הגיש לפני כשנה באמצעות עורך דינו עמית חדד את התביעה נגד רוזן, נהגו לשעבר שלטענתו הקליט אותו בסתר מדבר עם חבריו והדליף את ההקלטות ל"חברת החדשות". נתניהו תבע את רוזן בין היתר בשל לשון הרע, פגיעה בפרטיות והפרת חובה חקוקה, וטוען כי הקלטת הדברים הייתה בגדר האזנת סתר אסורה.

ההקלטות תיעדו את נתניהו הבן משוחח עם חבריו במהלך ליל בילויים שבו עברו בין מועדוני חשפנות בתל אביב. בהקלטות נשמע נתניהו יחד עם חבריו, ניר מימון - בנו של טייקון הגז קובי מימון, ורומן אברמוב - המשמש כנציגו של המיליארדר האוסטרלי ג'יימס פקר בישראל. בין השאר נשמע בנו של ראש הממשלה בהקלטה אומר לבנו של מימון: "אבא שלי סידר לאבא שלך 20 מיליארד דולר, נלחם בכנסת, ואתה מתווכח איתי על 400 שקלים".

בחודש מרץ 2018 האחרון נתבע רוזן גם על ידי החברה שהעסיקה אותו, "מודיעין אזרחי", על סך 250 אלף שקלים. לפני כשנה נדחתה התביעה כחלק מהסכם בין הצדדים, במסגרתו התנצל רוזן בפני החברה. שאר פרטי ההסכם נותרו חסויים.

בכתבה ששודרה בחודש ינואר 2018 פורסמה ההקלטה של השלושה משוחחים בדרכם בין מועדוני החשפנות ועוררה סערה ציבורית. "אין צורך לומר", נכתב בכתב התביעה. "כי הפרסום האמור גרם לנזק שקשה להפריז בחומרתו למוניטין, לשם הטוב, ולתדמיתו של התובע, שהם מנכסיו המשמעותיים ביותר. כמוסבר לעיל - בעקבות פרסום הקלטת צומצמה דמותו של התובע לאירוע אחד, ולשיחה אחת. בנוסף, נלווית לפרסום גם תחושת השפלה קשה בעיני הבריות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully