וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחות השבויים נגד מתאם השבויים והנעדרים: "הוא משקר לנו כל הזמן"

בני משפחת מנגיסטו וגולדין תקפו את ירון בלום, מתאם השבויים והנעדרים בממשלה ומתחו ביקורת על תפקודו. מוקדם יותר אמר בלום בריאיון כי מנגיסטו כבר חצה בעבר את הגבול לעזה והוחזר - אך התנצל לאחר מכן והודה כי שגה בדבריו - והתכוון להישאם א-סייד, שאף הוא נמצא בעזה

צילום: לע"מ, עריכה: טל רזניק

משפחותיהם של אברה מנגיסטו וסגן הדר גולדין ביקרו בחריפות את ירון בלום, מתאם השבויים והנעדרים בממשלה, וכן את התנהלות הדרג המדיני בנוגע למגעים להחזרת השבויים.

בלום התראיין היום (ראשון) ל"קלמן וליברמן" ברשת ב', ואמר כי מנגיסטו חצה את הגבול לעזה פעמיים קודם לחצייה שהביאה לשבייתו, ובשתי הפעמים הקודמות הוא הוחזר על ידי חמאס. בתגובה, משפחתו של מנגיסטו, שנשבה על ידי החמאס לאחר שחצה את גדר המערכת לתוך הרצועה ב-2014, ביקשה להדגיש כי הדברים אינם נכונים, וכי "חמור במיוחד שמתאם הפעולות מפיץ דברים חסרי שחר אלה, ככל שהם נוגעים לאברה מנגיסטו. ניתן לצפות ממי שזה תפקידו לגלות רגישות ודיוק בפרטים, ולא להוסיף כאב למשפחת מנגיסטו באמירות פוגעות ולא נכונות עובדתית".

מתאם השבויים והנעדרים ירון בלום - 5 אפריל 2019. ויקיפדיה, אתר רשמי
"מתנצל מעומק הלב". ירון בלום/אתר רשמי, ויקיפדיה

בני משפחת מנגיסטו דרשו מבלום להתנצל, וזמן קצר לאחר מכן פרסם מתאם השבויים והנעדרים התנצלות, ואמר כי ייחס בשגגה ניסיונות חציית גבול נוספים לאברה, בעוד שהתכוון להישאם א-סייד, שחצה את הגבול לרצועה באפריל 2015. "מתנצל מעומק ליבי", אמר בלום.

לאה גולדין, שגופת בנה מוחזקת בידי החמאס, התארחה אמש בתוכנית "פגוש את העיתונות" בערוץ 12 וביקרה אף היא את בלום. לדבריה, בלום "כל הזמן מרמה אותנו, משקר לנו, זה פשוט הפקרה".

לאחר הדברים, אמר ראש הממשלה בנימין נתניהו בפתח ישיבת הממשלה כי יש לו אמון מלא במתאם השבויים והנעדרים בלום, "אנחנו נמשיך את המאמצים שלנו למען החזרת שבוינו ונעדרנו. בעניין הזה אני רוצה לומר שיש לי אמון מלא בירון בלום שעושה את עבודתו בצורה אמינה, רצינית ומקצועית".

עוד בוואלה

בלי ביבי ובלי בוגי: הנאום של גנץ בכיכר רבין הוכיח שיש לו סיכוי להצליח

לכתבה המלאה
אברהם מנגיסטו, הצעיר הישראלי שנמצא בידי חמאס. באדיבות המשפחה
אברה מנגיסטו/באדיבות המשפחה
מיצג של 1,460 כומתות גולני וגבעתי למען השבת סגן הדר גולדין וסמ?ר אורון שאול מול בסיס הקריה בת?א, 26 באוגוסט 2018. מסדר הדר, מערכת וואלה! NEWS
"זה פשוט הפקרה". לאה גולדין/מערכת וואלה! NEWS, מסדר הדר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully