וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנו של הזמר חיים אוליאל נמצא ללא רוח חיים: "מוזיקאי מדהים"

15.8.2019 / 23:04

ניב אוליאל ובת זוגו נמצאו מתים בבית במושב נווה ימין. אביו סיפר בעקבות הבשורה: "אין דבר קשה יותר מלאבד ילד". הרקע למותם של בני הזוג הוא כנראה שימוש יתר בסמים ובאלכוהול

יוניסל

הצעיר שנמצא הבוקר (חמישי) יחד עם בת זוגו, כשהם ללא רוח חיים במושב נווה ימין בשרון, הוא המוזיקאי ניב אוליאל, בנו של הזמר חיים אוליאל. אביו סיפר הערב כי משפחתה של בת הזוג מצאה את שניהם בדירה. "אין דבר קשה יותר מלאבד ילד. הוא היה אדם מדהים ומוזיקאי מהטובים שיש. אלוהים ישמור", אמר.

"דיברתי איתו ביום שני והכל היה בסדר. כנראה ביום שלישי לפנות בוקר קרה מה שקרה", הוסיף אוליאל. הרקע למותם של בני הזוג הוא ככל הנראה שימוש יתר בסמים ובאלכוהול. צוותי מד"א שהוזעקו למקום מצאו אותם ללא רוח חיים ונאלצו לקבוע את מותם.

ניב אוליאל שנמצא ללא רוח חיים, 15.08.2019. אורי גבאי, אתר רשמי
"הוא היה אדם מדהים ומוזיקאי מהטובים שיש". ניב אוליאל/אתר רשמי, אורי גבאי

פרמדיקית מד"א, ערין כבהא סיפרה: "כשהגענו למקום הובילו אותנו לדירה. ראינו גבר ואישה בשנות ה-30 לחייהם מחוסרי הכרה. ביצענו בדיקות רפואיות, הם היו ללא סימני חיים ולצערנו לא נותר לנו אלא לקבוע את מותם".

גם ראש עיריית שדרות, אלון דוידי, התייחס הערב למותו של אוליאל, שהעביר את שנות ילדותו בעיר. "אני מכיר את ניב שנים רבות כמי שגדל בעיר והיה שייך להוויי המוזיקלי של משפחת אוליאל וחלק מההרכב 'האוליאלים'", אמר דוידי. "ניב היה שותף לפרויקטים רבים בעיר יחד עם אביו וכולנו נזכור את תרומתו. זה כאב גדול לעיר שדרות כולה ולמשפחת אוליאל היקרה בפרט. אני שולח את תנחומיי לחיים היקר, לאמא חלי ולכל המשפחה ומשתתף בצערם הכבד".

(עדכון ראשון 22:56)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully