וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גבר ואישה אותרו מתים במושב בשרון; ככל הנראה עקב שימוש בסמים

15.8.2019 / 8:03

השניים, בשנות ה-30 לחייהם, אותרו בשעות הבוקר המוקדמות במושב נווה ימין שבדרום השרון. הרקע ככל הנראה הוא שימוש בסמים ובאלכוהול

נווה ימין. אתר רשמי
נמצאו ללא רוח חיים. הכניסה למושב נווה ימין/אתר רשמי

גבר ואישה בשנות ה-30 לחייהם נמצאו הבוקר (חמישי) מתים בדירה במושב נווה ימין שבדרום השרון. הרקע ככל הנראה הוא שימוש בסמים ובאלכוהול. צוותי מד"א שהוזעקו למקום מצאו אותם ללא רוח חיים ונאלצו לקבוע את מותם.

פראמדיקית מד"א ערין כבהא סיפרה: "כשהגענו למקום הובילו אותנו לדירה. ראינו גבר ואישה בשנות ה-30 מחוסרי הכרה. ביצענו בדיקות רפואיות, הם היו ללא סימני חיים ולצערנו לא נותר לנו אלא לקבוע את מותם."

אמבולנס מחוץ לביתו של פעוט בן שנה וחצי שמת בערד, 23 ביולי 2019. זק"א
אמבולנס מחוץ לביתו של פעוט בן שנה וחצי שמת בערד, 23 ביולי 2019/זק"א

צעירה בת 13 מהמרכז אושפזה בחודש שעבר לאחר שעל פי החשד סוממה במהלך מסיבת בר מצווה. הנערה הובהלה לבית החולים לאחר שחשה ברע, ומבדיקה ראשונית התגלה כי סוממה במהלך האירוע, לאחר ששתתה מכוס מים. מאוחר יותר התברר כי בגופה של הנערה התגלו שרידי סם.

המשטרה פתחה בחקירה לבדיקת נסיבות האירוע. אימה של הצעירה כתבה בחשבון הפייסבוק שלה כי "יש לנו מזל שהיא בסדר. זה יכול היה להיגמר הרבה יותר רע!". לדבריה, בתה חוותה התקף בלילה שלאחר האירוע, והחולשות המשיכו גם למחרת, ולבסוף קיבלו הפניה למיון - ורק אז התחזק החשד שמדובר בצריכת סמים.

"רק במיון, שעתיים אחרי שהגענו לבית החולים, היא עשתה בדיקת שתן ואחרי הצהריים כבר רמזו לנו שלדעתם עולה חשד שיש סמים בגופה, אבל כדי להיות בטוחים הם שלחו את הממצאים לבדיקה נוספת באיכילוב, שקבעה שזה סם מסוג PCP, סם פיצוציות", סיפרה האם לוואלה! NEWS. "קראתי עליו ונחרדתי, באותו בוקר הגשתי תלונה למשטרה, ולמחרת הבת שלי נתנה עדות. המחשבה שזה מישהו מהשכבה סימם אותה לא נתפסת בעיניי, באותו יום עדכנתי את סגן המנהל, שלא עוזבים אותנו ומלווים אותנו, גם המשפחה של נער הבר המצווה מלווה אותנו ותומכת בנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully