וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כמעט נגמר באסון": בת 13 מהמרכז סוממה במסיבת בר מצווה

21.7.2019 / 14:36

על פי החשד, הנערה השתתפה בחגיגת בר-מצווה, אך לאחר ששתתה מים - החלה לחוש ברע ולסבול מסחרחורות וקשיי נשימה. היא אושפזה בבית החולים לניאדו בנתניה. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות האירוע. "יש לנו מזל שהיא בסדר. זה יכול היה להיגמר הרבה יותר רע"

חטיבת דובר המשטרה

נערה בת 13 מאזור המרכז אושפזה בבית החולים לניאדו בנתניה לאחר שעל פי החשד סוממה. הנערה, תושבת המרכז, אושפזה בשבוע שעבר לאחר שחשה ברע. לאחר בירור ראשוני התגלה כי הדבר אירע לאחר שהיא השתתפה באירוע בר מצווה בגן אירועים באזור השרון, שתתה מים - ולפתע החלה להרגיש ברע ולסבול מסחרחורות וקשיי נשימה.

מבדיקות שנערכו בבית החולים התברר כי בגופה של הנערה התגלו שרידי סם. המשטרה פתחה בבדיקת נסיבות האירוע. "יש לנו מזל שהיא בסדר. זה יכול היה להיגמר הרבה יותר רע!", כתבה אפרת גונן, אמה של הנערה, בחשבון הפייסבוק.

"אני לא נוהגת לשתף מחיי הפרטיים... אבל החוויה הטראומטית שעברנו השבוע נוגעת לכל הורה והורה כאן בשכונה ואני חשה, שמחובתי לשתף ולהזהיר", כתבה גונן, "הבת שלי הוזמנה השבוע לבר מצווה של חבר מהשכבה. אירוע פרטי, המיועד לילדי השכבה, גילאי 12-13 בלבד! בחלוף כשעה מתחילת האירוע, אני מקבלת טלפון בהול מחברה של הבת שלי. 'תגיעי מהר... הילדה מתקשה לנשום. בוכה בהיסטריה...'. טלפון כזה אני לא מאחלת לאף הורה. רצתי מיד למקום... מקום ידוע ומוכר כאן בשכונה. מצאתי את בתי מוקפת במשפחה המדהימה של ילד בר-המצווה. בקושי נושמת. לא מצליחה לעמוד על הרגליים. מסוחררת כולה, לא בפוקוס. חשבנו לתומנו שהיא חווה התקף חרדה. היא לא חוותה משהו דומה מעולם... כל ניסיון להרגיע, לחבק, לעזור, לא הועיל".

העברת גופתו של צ'רלי אבוטבול מבית החולים לניאדו לאבו כביר. אפריל 2014. יותם רונן
"יש לנו מזל שהיא בסדר"/יותם רונן

לדבריה, בתה חוותה התקף נוסף בלילה, והחולשות המשיכו גם למחרת, ולבסוף הן קיבלו הפניה למיון - ורק אז התחזק החשד שמדובר בצריכת סמים. "רק במיון, שעתיים אחרי שהגענו לבית החולים, היא עשתה בדיקת שתן ואחרי הצהריים כבר רמזו לנו שלדעתם עולה חשד שיש סמים בגופה, אבל כדי להיות בטוחים הם שלחו את הממצאים לבדיקה נוספת באיכילוב, שקבעה שזה סם מסוג PCP, סם פיצוציות", סיפרה האם לוואלה! NEWS, "קראתי עליו ונחרדתי, באותו בוקר הגשתי תלונה למשטרה, ולמחרת הבת שלי נתנה עדות. המחשבה שזה מישהו מהשכבה סימם אותה לא נתפסת בעיניי, באותו יום עדכנתי את סגן המנהל, שלא עוזבים אותנו ומלווים אותנו, גם המשפחה של נער הבר המצווה מלווה אותנו ותומכת בנו".

לפני כשבוע פונתה תינוקת בת שנה לבית החולים וולפסון כשהיא במצב קשה, כאשר לאחר בדיקות במיון ילדים התברר כי מדובר בהרעלה מסמים. הורי התינוקת נעצרו, וביום שישי האחרון שחרר אותם בית משפט השלום בתל אביב. המשטרה ביקשה להאריך בחמישה ימים את המעצר, אולם השופט טל חבקין קבע שניתן להסתפק בחמישה ימי מעצר בית, ובצו הרחקה מבתם התינוקת למשך חודש. התינוקת שוחררה מבית החולים במהלך השבוע, והוצאה מידי ההורים על ידי שירותי הרווחה.

בדמה של התינוקת אותרו כמה סוגי סמים, בין היתר MDMA. במהלך הדיון אישר נציג המשטרה, לשאלת סנגורו של האב, עו"ד ניר אלפסה מטעם הסנגוריה הציבורית, כי בביתם של בני הזוג נמצא קנאביס, ובשל כך המשטרה חושדת בשל כך שיש להם קשר גם לסמים אחרים.

(עדכון ראשון: 12:59)

  • עוד באותו נושא:
  • סמים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully