וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם אלה, פשיט וסכינים: בן 35 מהמרכז מואשם בניסיון לפגוע בבת זוגו לשעבר

10.12.2020 / 14:23

הגבר נעצר סמוך לביתה של בת הזוג על ידי שוטרים שנשלחו למקום בעקבות דיווח שלה על איומים מצידו. על פי החשד, הוא התבטא בפני מקורבים כי בכוונתו לנקום בה, זאת על רקע הפרידה ממנו. צפו בתיעוד של רגע המעצר

בן 35 נעצר בחשד שהיה בדרכו לפגוע בבת זוגו לשעבר/משטרת ישראל

המשטרה הגישה השבוע כתב אישום נגד גבר בן 35, תושב המרכז, המואשם כי היה בדרכו לפגוע בבת זוגו לשעבר על רקע פרידתה ממנו. הוא נעצר ברכבו סמוך לביתה כשבאמתחתו כלים העשויים לשמש ככלי נשק, בהם סכינים, פשיט ואלה.

לפי כתב האישום, החשוד, גבר המתגורר במושב במרכז הארץ, אמר למקורבים שלו כי בכוונתו לנקום בבת הזוג לשעבר, ואף שלח הודעות עם איומים למכשיר הטלפון הנייד שלה. מחשש ממנו, היא דיווחה על כך למשטרה ובעקבות כך נשלח לביתה צוות סיור.

במקביל, יצא הגבר ברכבו מביתו לכיוון ביתה של בת הזוג לשעבר, שמתגוררת באזור השפלה. השוטרים שנשלחו למקום עצרו אותו ברכבו ובחיפוש שערכו בו נמצאו אלת עץ, פטיש וכן שני סכינים. הוא נעצר לחקירה ומעצרו הוארך מעת לעת. השבוע הוגש נגדו כתב אישום בעבירות של איומים ואחזקת סכין שלא כדין.

ניידת משטרה. ראובן קסטרו
נפל ממצוק בגובה 200 מטר בחוף הים. האי קורפו, יוון/ראובן קסטרו

דיווח זה מגיע כשלושה ימים בלבד לאחר לכידתו של רביע כנאענה, החשוד ברצח גרושתו ופאא עבאהרה בעראבה לפני כשלושה שבועות, זאת בתום מצוד משטרתי, ואחר שנמלט מזירת הרצח אחרי המעשה והסתתר מהמשטרה.

הוא נלכד בשטח פתוח ליד היישוב, התנגד למעצר ואף ניסה לתקוף בסכין את השוטרים שלכדו אותו. "שוטרי משטרת ישראל לכדו את החשוד בשטח, באיזור היישובים עראבה וסכנין לאחר שגנב רכב, ועצרו אותו", נמסר בהודעת המשטרה. "החשוד שהיה חמוש בסכין ניסה לדקור את אחד השוטרים, אך הוכנע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully