וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניתק את מצלמות האבטחה ודקר למוות: מאסר עולם נגזר על רוצח בת זוגו בת"א

עודכן לאחרונה: 29.11.2020 / 11:17

חורחה מרטינס בן ה-58 הורשע ברצח אליזבת קורדונה בת ה-53, אותה דקר למוות לפני כשנתיים בבית עסק שניהלו יחד. במהלך המשפט הוא טען כי לא התכוון לרצוח את חברתו לשעבר, אך טענותיו נדחו בבית המשפט. עורכי דינו מתכוונים לערער את הכרעת הדין

בווידאו: בדרום תל אביב נמצאה גופת אישה עם פצעי דקירה רבים/צילום: דוברות מד"א, עריכה: שניר דבוש

בית המשפט גזר היום (ראשון) מאסר עולם על חורחה מריו מרטינס בן ה-58 שרצח את בת זוגו לשעבר אליזבת קורדונה בת ה-53 בתל אביב לפני כשנתיים. מרטינס הורשע השנה ברצח, שתועד בקטעי הקלטה בטלפון הנייד של קורדונה, אותה דקר למוות בבית עסק שניהלו יחד בעיר.

מרטינס וקורדונה היו בני זוג במשך כמה שנים עד שנפרדו לפני כשלוש שנים. בתקופה שהיו זוג התגוררו יחד בתל אביב, וניהלו בר-מסעדה ברחוב שלמה בדרום העיר. גם לאחר שנפרדו הם המשיכו לנהל יחד את המקום, אך התגלע ביניהם סכסוך, בין היתר בנוגע לחלוקת רכוש, ולכך שחורחה סבר שקורדונה מנהלת קשרים עם גברים אחרים.

חורחה מרטינס שהורשע ברצח בת הזוג שלו לשעבר אליזבת קרדונה  סמוך לעסק שניהלו בדרום תל אביב. גדעון מרקוביץ', אתר רשמי
ניתק את מצלמות האבטחה, ודקר למוות. חורחה מרטינס בביהמ"ש/אתר רשמי, גדעון מרקוביץ'

ב-28 במרץ 2018, הגיע מרטינס לעסק המשותף, וניתק את מצלמות האבטחה, התקשר לקורדונה וביקש ממנה להגיע. כאשר היא הגיעה החלו השניים להתווכח, ובמהלך הוויכוח לקחה קורדונה את הטלפון של מרטינס ויצאה מהעסק. כעשר דקות לאחר מכן, שבה קורדונה למקום, ומרטינס דרש ממנה להחזיר לו את המכשיר.

משסירבה, לקח מרטינס סכין באורך של יותר מ-20 ס"מ והחל לדקור אותה. בין השניים התפתח מאבק. קורדונה הצליחה להכות את מרטינס בראשו באמצעות מפתחות שהחזיקה, אך הוא הפיל אותה ארצה והמשיך לדקור אותה בכל חלקי גופה תוך שהוא צועק לעברה: "הורג אותך, הורג אותך, הורג אותך", ומתעלם מזעקותיה.

עוד בוואלה!

"הורג אותך": ההקלטה בטלפון תיעדה את הרצח האכזרי בתל אביב

לכתבה המלאה
אליזבת קרדונה. -, אתר רשמי
דקר אותה למוות בכל חלקי גופה. אליזבת קורדונה/אתר רשמי, -

במהלך המשפט ניסה מרטינס לטעון כי לא התכוון לרצוח את קורדונה. הוא טען שהשניים התווכחו כשדרש ממנה להחזיר לו את הטלפון הנייד, וכי הוא שלף סכין שהיתה מאחורי הבר והיכה אותה עם הצד הקהה על הרגל. לאחר מכן, לטענתו, היא היכתה אותו בראשו עם צרור המפתחות, ולאחר מכן התפתח מאבק פיזי שבמהלכו דקר אותה.

זירת האירוע בה נדקרה אישה בדרך שלמה בתל אביב 28 במרץ 2018. אבי כהן, מערכת וואלה! NEWS
זירת הרצח בת"א, 2018/מערכת וואלה! NEWS, אבי כהן

השופטים גלעד נויטל, טלי חיימוביץ' ולימור ביבי דחו את טענתו של מרטינס כאילו לא התכוון מראש להרוג את קורדונה - ובספטמבר האחרון הרשיעו אותו ברצח. היום הטילו עליו מאסר עולם.

עו"ד עופר אשכנזי, שמייצג את מרטינס מטעם הסנגוריה הציבורית, מסר כי "אנו לומדים את הכרעת הדין ובכוונתנו להגיש ערעור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully