וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח בלוד: גבר ללא רוח חיים נמצא ברכב עם סימני ירי בגופו

28.12.2020 / 6:19

צוות מד"א שהגיע לזירת האירוע באזור התעשייה בעיר נאלץ לקבוע במקום את מותו של גבר בשנות ה-50 לחייו. המשטרה פתחה בחקירה, נסיבות המקרה טרם התבררו

בווידאו: זירת הרצח בלוד/מערכת וואלה! NEWS

סלמאן אלזבארקה, גבר בשנות ה-50 לחייו, נמצא היום (שני) ירוי וללא רוח חיים ברכב ברחוב הלן קלר באזור התעשייה בלוד. צוות מד"א שהגיע לזירה נאלץ לקבוע את מותו במקום. המשטרה מסרה כי פתחה בחקירת נסיבות האירוע.

"ראינו רכב שבתוכו ישב גבר בשנות החמישים, הוא היה מחוסר הכרה ללא נשימה וללא דופק", העידו חובש מד"א איתן שנור ופאראמדיקית מד"א מיכל אלימלך, שנקראו לזירה. "ביצענו בדיקות רפואיות ,הוא סבל מפציעות קשות, ללא סימני חיים, ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו במקום".

סלמאן אלזבארקה, שנמצא ירוי וללא רוח חיים ברכב באזור התעשייה בלוד ב-28 בדצמבר 2020. ללא,
נמצא ירוי ברכבו בלוד. סלמאן אלזבארקה/ללא
זירת האירוע באזור התעשייה בלוד שם נמצא גבר בשנות ה-50 לחייו ללא רוח חיים. 28 בדצמבר 2020. ללא, אתר רשמי
נמצא ירוי ללא רוח חיים ברכבו. זירת האירוע בלוד, הבוקר/אתר רשמי, ללא

מדובר במקרה השני החודש בו נורה למוות אדם בלוד. בתחילת החודש נורה למוות גבר בן 40 בצומת גינתון הסמוכה לעיר. גורמי רפואה קבעו את מותו במקום והמשטרה פתחה בחקירה לבירור נסיבות האירוע.

פראמדיקית מד"א שיר חבר וחובש רפואת חירום בנימין כהן, שהגיעו לזירה, סיפרו כי "כשהגענו לזירה שוטרים הובילו אותנו לגבר כבן 45 שהיה מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה, הוא סבל מפציעות בגופו, ביצענו בדיקות רפואיות ולאחר זמן קצר לא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully