וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלקין תוקף: "שלטון נתניהו הפך להיות מסוכן לישראל"

26.12.2020 / 20:08

אלקין התחייב כי מפלגת תקווה חדשה לא תשב בממשלה בראשות נתניהו בריאיון ל"פגוש את העיתונות" בערוץ 12, והבהיר כי "הוא בן אדם סופר מוכשר, אבל הוא השתנה". הוא הוסיף כי "השיקול האישי מתחיל להיות יותר דומיננטי, יש הרבה אנשים בליכוד שחושבים כמוני"

בווידאו: אלקין התפטר מתפקידו ומצטרף לגדעון סער/צילום: אל ימאמה, עריכה: אסף דרורי

השר לשעבר זאב אלקין תקף הערב (שבת) בחריפות את ראש הממשלה בנימין נתניהו, ואמר כי "שלטון נתניהו הפך מסוכן לישראל". בריאיון לתכנית "פגוש את העיתונות" בערוץ 12, אלקין התחייב כי מפלגת תקווה חדשה לא תשב בממשלה בראשות נתניהו, והבהיר כי "נתניהו הוא בן אדם סופר מוכשר, אבל הוא השתנה מול העיניים שלי, במיוחד בשנה האחרונה".

"קורה לו משהו", הוסיף השר לשעבר. "זאת טרגדיה בעיני. הערצתי ואני מעריך אותו עד היום. כנראה בגלל כל מה שקורה מסביבו, השיקול האישי פעם אחר פעם מתחיל להיות יותר דומיננטי". אלקין, שעזב השבוע את הליכוד כדי להצטרף למפלגת תקווה חדשה בראשות גדעון סער, אמר כי "יש הרבה אנשים בסיעת הליכוד שחושבים כמוני, לא אנקוב בשמות. לא יודע אם אחרים יצטרפו אליי, זאת החלטה קשה".

יו"ר תקווה חדשה גדעון סער מינה הערב את ח"כ לשעבר שרן השכל לעמוד בראש מטה הצעירים של המפלגה בבחירות. השכל גם תפעל להקמת נוער תקווה חדשה, לאחר שלתנועה הגיעו פניות רבות של בני נוער המבקשים להיות פעילים במסגרתה.

זאב אלקין, 18 במאי 2020. יונתן זינדל, פלאש 90
"קורה לו משהו". השר לשעבר אלקין/פלאש 90, יונתן זינדל

מפלגתו של סער נרשמה לפני כשבועיים אצל רשם המפלגות, לקראת התמודדותה בבחירות הקרובות, תחת השם "תקווה חדשה - אחדות לישראל". מאז פרישת סער מהליכוד, חברו אליו גם חברות הכנסת מהליכוד, יפעת שאשא-ביטון, שרן השכל ומיכל שיר, וחברי דרך ארץ, יועז הנדל וצבי האוזר.

המפלגה פרסמה בשבוע שעבר את מטרותיה, בהן פעילות למימוש זכויותיו הטבעיות וההיסטוריות של העם היהודי בארץ ישראל, ביסוס זהותה של ישראל כמדינתו של העם היהודי, שמשטרה דמוקרטי, הגנה על ערכיה כמדינת הלאום של העם היהודי השומרת על זכויות אדם ונוהגת שוויון זכויות פרט ופיתוח הארץ ועידוד ההתיישבות והחקלאות בגליל ובנגב, בשומרון וביהודה, ובשדרה המזרחית - מרמת הגולן, לאורכו של הירדן והערבה בואכה אילת.

עוד בוואלה!

כן, לשבור את הסטטוס קוו: ההזדמנות הפוליטית לקביעת גבולות מערכת המשפט

לכתבה המלאה

מטרות נוספות שהציבה לעצמה המפלגה הן קידום רפורמות בכל רשויות המדינה, לרבות במערכות אכיפת החוק והמשפט ושיטת הממשל, כלכלה חופשית תוך הבטחת הזדמנות הוגנת לכל ומחויבות לערבות הדדית וקידום מערכת החינוך והפיכתה למערכת חינוך מהמובילות בעולם תוך מתן דגש על מצוינות, צמצום פערים ומתן הזדמנות שווה לכל ילד, העצמת מעמד המורה והמחנך בחברה הישראלית.

בשבוע שעבר הודיע אלקין, על עזיבת הליכוד והצטרפות למפלגתו של סער. בהצהרה לתקשורת שנשא אחרי שהגיש את התפטרותו מהממשלה, תקף אלקין בחריפות את נתניהו וטען כי הבחירות באות בעקבות הסתבכותו המשפטית. "אדוני ראש הממשלה, אני מכיר אותך היטב ויודע שאתה צופה בנו. אתה יודע את האמת הפשוטה. לקחת משיקולים אישיים את כל המדינה לבחירות רביעיות מיותרות תוך שנתיים, בחירות הזויות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully