וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנט על הירידה בסקרים: "לא צריך להיכנס לדיכאון, נגיע למנהיגות"

16.12.2020 / 20:30

לפי הסקרים ימינה היא הנפגעת העיקרית מהקמת מפלגתו של סער, ויו"ר המפלגה העריך בהודעה לפעילים כי צפויה ירידה נוספת. עם זאת, חזה בנט כי התחזיות ימשיכו לרדת במעט ויתייצבו: "אז נתחיל את המסע ונצליח"

בווידאו: "לא צריך להיכנס לדיכאון, נגיע למנהיגות" - בנט מגיב לירידה בסקרים/מערכת וואלה! NEWS

יו"ר ימינה ח"כ נפתלי בנט התייחס ביממה האחרונה לירידה של המפלגה בסקרים, ובהודעה ששלח לפעילים מובילים במפלגה, אמר כי "לא צריך להיכנס לדיכאון" וכי "בטווח הארוך, אנחנו נגיע למנהיגות ואנו פועלים למען הדבר הזה". בנט אף ציין כי "אנחנו בסבירות לא מבוטלת בפתח של מערכת בחירות", אך סייג את דבריו, והוסיף: "כן או לא, נדע בימים הקרובים".

בנט עדיין לא הכריז על מועמדותו לראשות הממשלה, ובימינה סבורים כי לאחר ההכרזה - המפלגה תעלה שוב בסקרים, למרות ריצתו של גדעון סער ברשימה חדשה. "כמו שאמרתי לכם שאסור לחגוג שהמספרים גבוהים יותר, ככה לא צריך להיכנס לדיכאון כשהמספרים נמוכים יותר", הבהיר בנט.

יו"ר ימינה, נפתלי בנט, 12 באוגוסט 2020. יונתן זינדל, פלאש 90, פלאש 90
"נתחיל את המסע ונצליח". יו"ר ימינה בנט/פלאש 90, יונתן זינדל, פלאש 90

הוא העריך כי הסקרים עוד ירדו במעט ויתייצבו, וחזה כי "אז נתחיל את המסע ונצליח". בנט הוסיף כי הקו של ימינה בראשותו הוא "כל הזמן להביא פתרונות לעם ישראל, לחשוב על הציבור, לעשות מה שנכון, לשמור על הערכים שלנו". לטענתו, "לפעמים בטווח הקצר זה סופג עליות ומורדות, בטווח הארוך אנחנו נגיע למנהיגות".

עוד בוואלה!

המהלך הדרמטי של סער מעורר לחיים את כל תרחישי ה"פוטש" בבלפור

לכתבה המלאה

סקר שפורסם אמש בחדשות 12 גילה כי מפלגתו של סער פוגעת בעיקר בימינה, שיורדת ל-13 מנדטים, נתון נמוך משמעותית מאשר בסקר הקודם, אז קיבלה 18 מנדטים, ונמוך יותר מסקרים שהעניקו לפני הודעת סער על עזיבת הליכוד יותר מ-21 מנדטים לבנט.

אמש הודיע סער על צירופה של ח"כ יפעת שאשא-ביטון למפלגה החדשה שלו, וכמה ימים קודם לכן הודיעו חברי הכנסת יועז הנדל וצבי האוזר על הצטרפותם למפלגתו. השלושה היו גם במגעים מסוימים עם ימינה בראשות בנט, אך לבסוף המגעים לא הבשילו לכדי הצטרפות למפלגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully