וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנט: "אין יותר גוש ימין, נתניהו והמפלגות החרדיות פירקו אותו"

25.11.2020 / 14:37

יו"ר ימינה תקף את ראש הממשלה והמפלגות החרדיות והאשים אותם בפירוק הגוש. את הדברים אמר בריאיון לכיכר השבת, שם נשאל אם ייכנס לממשלה ללא החרדים. "כרגע החרדים יושבים בממשלה ואני זה שמודר בחוץ", אמר. בליכוד תקפו: "עדיף שבנט יתפקד רשמית ליש עתיד"

בווידאו: בנט במליאת הכנסת מאשים את נתניהו באי אמירת אמת/צילום: ערוץ הכנסת

יו"ר ימינה נפתלי בנט תקף היום (רביעי) את ראש הממשלה בנימין נתניהו והמפלגות החרדיות, והאשים אותם בכך ש"אין יותר גוש ימין". את הדברים אמר בנט בריאיון לאתר כיכר השבת, ובמענה לשאלה האם ייכנס לממשלה ללא החרדים אמר כי "כרגע החרדים יושבים בממשלה ואני זה שמודר בחוץ".

בתגובה תקפו בליכוד את בנט ומסרו כי "ברית האחים חוזרת על סטרואידים. אחרי שנפתלי בנט לא המליץ על נתניהו בפני הנשיא, תמך ביאיר לפיד לראשות הממשלה, הודיע אתמול שיתמוך בהצעת לפיד להפלת נתניהו בשבוע הבא - היום בנט מודיע רשמית ש'אין גוש ימין'". הם הוסיפו כי "במקום להקים מפלגת לוויין, עדיף שבנט יתפקד רשמית ליש עתיד".

יו"ר ימינה נפתלי בנט בכנס סרוגים בירושלים. 2 בספטמבר 2019. יונתן זינדל, פלאש 90, פלאש 90
"כרגע החרדים יושבים בממשלה ואני זה שמודר בחוץ". בנט/פלאש 90, יונתן זינדל, פלאש 90

בימינה השיבו לליכוד, ומהמפלגה נמסר בתגובה כי "נתניהו ולפיד בברית פוליטרוקים. משך כל תקופת הקורונה לפיד ונתניהו מתעסקים רק בפוליטיקה במקום בהשתלטות על הקורונה, דאגה לפרנסתם של מיליון מובטלים ושיקום הכלכלה".

לדבריהם, "זה מה שהוביל לכישלון הנורא. כל עוד הם לא מסוגלים להתעלות מעל הפוליטיקה ולהבין את גודל השעה - לא מגיע לא לזה ולא לזה להיות ראש ממשלה. לצערנו בחצי שנה האחרונה נתניהו ולפיד הוכיחו שמעניין אותם רק פוליטיקה ולכן כנראה שהמשימה הזו תוטל על ימינה בראשות נפתלי בנט לאחר הבחירות".

עוד בוואלה!

בנט נגד נתניהו: אין כאן סופרמן, ישראל היא לא סיפור של אדם אחד בסוף

לכתבה המלאה
ראש הממשלה בנימין נתניהו בישיבת הממשלה 28 ביוני 2020. רויטרס
"יש פסיביות שמגיעה מלמעלה". נתניהו/רויטרס

הדברים של בנט מגיעים לאחר הדברים שאמר אתמול בריאיון לפודקאסט "שיחת השבוע", בהגשת הכתבת הפוליטית טל שלו. "עם ישראל ומדינת ישראל זה לא עם של עשרה מיליון אנשים נעדרי שכל וסופרמן אחד. במלחמת העצמאות בן גוריון לא נלחם לבד וניצח, אלא העם כולו", אמר.

מבלי לנקוב ישירות בשמו של ראש הממשלה, בנט אמר כי "יש איזה פסיביות שמגיעה מלמעלה, שאומרת אני אטפל, אני אחתום, מול חיסון כזה או אחר, אל תעשו כלום. זה לא האתוס הציוני הישראלי, שתמיד היה אקטיבי ולקח את היוזמה לידיים. הכול פה זה גבורה או כישלון של אדם אחד, זה לא מדינת ישראל. כדי לצאת מהמשבר הזה אי אפשר לייצר אתוס כזה גלותי ופסיבי, לשבת ולקבל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully