וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגזין טיים בחר בג'ו ביידן ובקמלה האריס לאנשי שנת 2020

הנשיא הנבחר וסגניתו זכו בתואר לאחר שגברו על צוותי הבריאות שעמדו בחזית המאבק בקורונה וגם על הנשיא היוצא, שנבחר ב-2016: "הם הציעו שיקום והתחדשות בכרטיס הצבעה אחד", כתבו במגזין. התואר מוענק מאז 1927 לאלו ש"השפיעו הכי הרבה על החדשות ועל חיינו, לטוב ולרע"

בווידאו: לויד אוסטין צפוי להתמנות לשר ההגנה בממשל ביידן/צילום: רויטרס

נשיא ארצות הברית הנבחר ג'ו ביידן וסגניתו קמלה האריס נבחרו הלילה (שישי) לאנשי השנה של המגזין האמריקני "טיים".

השניים הקדימו בגמר את צוותי הבריאות שעבדו בחזית המאבק בנגיף הקורונה, את מנהל המכון הלאומי לאלרגיה ולמחלות מדבקות, אנתוני פאוצ'י, שמשמש יועץ הממשל למאבק בקורונה, את מפגיני תנועת המחאה נגד גזענות משטרתית לאחר ההרג של ג'ורג' פלויד במאי האחרון, ואת הנשיא היוצא דונלד טראמפ, אותו ניצח ביידן בבחירות בחודש שעבר, שזכה בתואר ב-2016.

סגן הנשיא לשעבר ושותפתו למירוץ הביאו "שיקום והתחדשות בכרטיס הצבעה אחד", נכתב במגזין. "אמריקה קנתה את הסחורה שהשניים מכרו: הם שברו שיאי השתתפות בבחירות והיו לשניים שזכו במספר הגבוה ביותר אי פעם בבחירות בארצות הברית - 81 מיליון".

ג'ו ביידן קמלה האריס אנשי השנה מגזין טיים. מגזין טיים, צילום מסך
גברו על טראמפ פעם נוספת. ביידן והאריס על שער המגזין/צילום מסך, מגזין טיים

המגזין החל בבחירת אנשי השנה בשנת 1927, ובדרך כלל נוהגת לבחור באדם אחד. עם זאת, כבר היו בעבר מקרים שבהם זוגות הוכתרו בתואר. הוא ניתן לאלו ש"השפיעו הכי הרבה על החדשות או על חיינו, לטוב או לרע". בשנה שעברה נבחרה פעילת הסביבה גרטה תונברג, האדם הצעיר ביותר לזכות בתואר.

עוד בוואלה!

מצייץ, הוזה ואינו נראה: ימי הזעם האחרונים של טראמפ

לכתבה המלאה

ביידן בן ה-78 כיהן במשך שתי קדנציות כסגנו של ברק אובמה, וכעת יהיה האדם המבוגר ביותר אי פעם לכהן כנשיא ארצות הברית, עם השבעתו ב-20 בינואר. במקרה של האריס, זאת הפעם הראשונה שאישה, אדם שחור או אמריקני ממוצא אסייתי יכהנו כסגני נשיא.

לצידם בחר המגזין בלהקה הקוריאנית BTS כאנשי הבידור של השנה, ובכדורסלן לברון ג'יימס כספורטאי השנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully