וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צעיר מהדרום נעצר בחשד לאיומים ברשת כלפי ריבלין, נתניהו ואישי ציבור נוספים

10.12.2020 / 9:35

על פי החשד, תושב עומר בן 22 שיגר מסרים מאיימים כלפי דמויות במערכת הפוליטית דרך הרשתות החברתיות. "שמעתי שסקילה חזרה לאופנה", כתב. בנוסף לראש הממשלה והנשיא, נבדקים חשדות לאיומים נגד השר לביטחון פנים ושרת התחבורה. החשוד נעצר ויובא לדיון בהארכת מעצרו

בווידאו: הנשיא מתייחס למדיניותו הכלכלית של רבין בטקס לציון 25 שנה לרצח/צילום: לע"מ

המשטרה עצרה אתמול (רביעי) לחקירה צעיר בן 22 מהישוב עומר שבדרום הארץ, בחשד כי שיגר איומים כלפי שורה של בכירים במערכת הפוליטית, בראשם נשיא המדינה ראובן ריבלין וראש הממשלה בנימין נתניהו. על פי החשד, הצעיר שלח מסרים מאיימים באמצעות הרשתות החברתיות כלפי המאויימים.

בנוסף לנתניהו וריבלין, הוא חשוד כי איים גם על השר לביטחון פנים אמיר אוחנה ועל שרת התחבורה מירי רגב. המשטרה מייחסת לו חשדות של איומים והעלבת עובד ציבור. הוא יובא בהמשך היום לבית משפט המשפט לדיון בעניינו.

התלונה הגיעה מבית הנשיא למשטרת מרחב נגב, שם פתחו בחקירה שבמהלכה התברר כי בנוסף לריבלין, הצעיר איים גם על מירי רגב, שרת התחבורה, השר לביטחון פנים אמיר אוחנה ועל ראש הממשלה. "שמעתי שסקילה חזרה לאופנה", כתב החשוד בין היתר.

נשיא המדינה ראובן ריבלין נואם בעצרת לציון 20 שנה לרצח יצחק רבין, 31 באוקטובר 2015. רויטרס
שוב מאויים. הנשיא ריבלין נואם עצרת לציון רצח רבין מאחורי מסך זכוכית. 2015/רויטרס

זהו המקרה השני בתוך חודש של איומים על דמויות בכירות בהנהגת המדינה. בנובמבר, הוגש כתב אישום נגד תושב תל אביב בן 26 שאיים ברצח ופגיעה מינית על ראש הממשלה ומשפחתו. לפי כתב האישום, הצעיר פרסם 16 איומים בטוויטר, שהופנו גם נגד שוטרים ובני משפחתם. הפוסטים הוסרו מהרשת מאוחר יותר.

"נתניהו ישכול גם את בניו ואישתו או שישכלו אותו וכל תומכיו ימותו כמו היהודים בשואה, ינאצים", כתב באחד משני חשבונות טוויטר שפתח לשם הבעת האיומים, "צריך לרצוח אותכם ואני מסית לאלימות ולרצח כל בן זונה מושחת כמו ביבי, מירי רגב ומיקי זוהר, אתם ניאו נאצים פלסטינים מסריחים צריך לזיין אותכם, נגיע אליכם אישית או שתתפטרו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully