וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תושב הדרום נאשם באיומים על נתניהו: "תתכוננו להלוויה"

25.6.2020 / 17:05

צבי סבג בן ה-57 מאשקלון מואשם בכך שאיים על ראש הממשלה, רעייתו ובנו בחשבון הפייסבוק שלו. לפי כתב האישום, הוא פרסם תמונה ובה ציור של נתניהו עם חבל תלייה לצווארו, וכתב: "מיליון שומרי ראש לא יכולים למנוע את סופך המר"

צילום: יותם רונן, עריכה: ירדנה עבודי-פוקס

(בווידאו: חייל תושב הצפון חשוד בפרסום פוסט מאיים על נתניהו, החודש)

מחלקת הסייבר בפרקליטות המדינה הגישה היום (חמישי) כתב אישום נגד צבי סבג בן ה-57 מאשקלון, בגין איומים על ראש הממשלה בנימין נתניהו, רעייתו שרה נתניהו, ובנם יאיר. לפי כתב האישום, ב-4 בנובמבר 2019 יצר הנאשם חשבון משתמש בפייסבוק בשם "צביקה סבג", דרכו פרסם תמונה ובה ציור של ראש הממשלה עם חבל תליה לצווארו.

בהזדמנויות שונות אף פרסם סבג פוסטים שבהם איים על נתניהו ומשפחתו. עוד עולה מכתב האישום, שהוגש לבית משפט השלום באשקלון על ידי עו"ד אלכסנדרה קרא, כי סבג כתב תחת הקטגוריה "אודות" בחשבון הפייסבוק שלו כי הוא "שונא שנאת מוות את בנימין, שרה ויאיר נתניהו, ואת כל מי שמשתף איתם פעולה".

בנוסף לכך, בהמשך אותו היום כתב הנאשם בפייסבוק: "משטרת ישראל. תתכוננו לכוון את התנועה להלוויות של בנימין שרה ויאיר נתניהו. תודה".

ראש הממשלה, בנימין נתניהו בדיון ועדת שרים לעניין משבר הקורונה במשרד החוץ 17 ביוני 2020. חיים צח/לע״מ, אתר רשמי
"הוא לא יודע מה מחכה לו". תושב אשקלון מואשם באיומים נגד נתניהו/אתר רשמי, חיים צח/לע״מ

עוד כתב סבג כי "וואלה החלאה עף על עצמו. הוא לא יודע מה מחכה לו. יאיר נתניהו, אם תרגיש לא טוב בהמשך - אל תפנה לבית חולים. אלו סימנים פיזיים שמבשרים את מותך והסתלקותך מהעולם הזה. אחלה רופא לא יוכל לעצור את התהליך הזה. כולי תקווה שהבנת עם מי החלטת לפתוח חשבון".

הנאשם המשיך וכתב בהזדמנות אחרת בפייסבוק שלו, כי "על חטא ההיבריס משלמים ביוקר. לכל דבר יש התחלה - וסוף, סוף סופני והחלטי מאוד במקרה שלך. מה תעשה עכשיו? תרוץ למשטרת ישראל לדווח להם על איום ממשי על חייך ותבקש מהם שיגנו עליך? תעצור. כבר דיווחתי להם וחוץ מזה מיליון שומרי ראש לא יכולים למנוע את סופך המר. נגזר ונחתם".

עוד בוואלה!

צעיר תושב הצפון נעצר בחשד לפרסום פוסט מאיים על נתניהו

לכתבה המלאה

בתחילת החודש נעצר צעיר בן 21, תושב הצפון, בחשד לפרסום פוסט המאיים לפגוע בנתניהו. באחד מארבעת הפוסטים שהעלה הצעיר לחשבון הפייסבוק שלו, כתב: "לכבוד יום שבת אני מאחל לגנבי פירות לביבי ולשוטרי מדינת ישראל שיסקלו אתכם באבנים עד מוות".

בפוסט נוסף, תקף החשוד גם את משטרת ישראל ואת שרי הממשלה. "איקאה מותר, חנויות מותר וללכת לים אסור, אז לכבוד ל"ג בעוצר הקרב ובא אני מאחל לכל שוטרי מדינת ישראל ואנשי הממשלה, שתשרפו ואז תדרוס אתכם משאית ואז תשרפו עוד פעם", כתב.

בחודש שעבר נעצרו שני בני אדם נוספים בחשד כי הסיתו לפגיעה בראש הממשלה, באמצעות פוסטים ברשתות החברתיות. הראשון, תושב חדרה בן 40, נעצר לאחר שהעלה פוסט הקורא לרצח נתניהו. "חיים... גם ככה אין לי... אז אני מוכן להיות ה'קוף' שישב בכלא במקומכם אם תרצחו את בנימין נתניהו... פשוט תגידו שקיבלתם הוראה ממני", כתב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully