וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו הגיש תלונה על הסתה של פעיל שמאל נגד בנו יאיר: "איומים ממשיים"

6.5.2020 / 18:25

ראש הממשלה התלונן נגד חיים שדמי, שהפגין מול בית רה"מ בירושלים במסגרת מחאת "הדגלים השחורים" ותועד קורא קריאות נגד יאיר נתניהו. "ההסתה בשמאל הקיצוני חצתה קווים אדומים. אסור להתעלם מאיומים אלה", אמר נתניהו

מערכת וואלה!

ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיש היום (רביעי) תלונה במשטרה בגין הסתה לאלימות נגד פעיל שמאל שאיים לפגוע בו ובנו יאיר, וקרא להשליך בקבוק תבערה על מעון ראש הממשלה. התלונה הוגשה לאחר שפעיל שמאל בשם חיים שדמי הפגין מול בית ראש הממשלה בירושלים ותועד קורא קריאות נגד בנו של ראש הממשלה, ובין היתר קרא להשליך בקבוק תבערה על בית ראש הממשלה.

שדמי תועד אומר את הדברים באחת מההפגנות שנערכו בקרבת מעון ראש הממשלה בירושלים, במסגרת מחאת הדגלים השחורים נגד שחיתות שלטונית ומהלכי הממשלה. "אנחנו יודעים למה אתה צריך מאבטחים. יום אחד תהיה בלי מאבטחים... אין לדעת", אמר על יאיר נתניהו, לפי אחד הסרטונים.

נתניהו טען כי "ההסתה בשמאל הקיצוני חצתה קווים אדומים. מדובר באיומים ממשיים על חייו של בני. אסור להתעלם מאיומים אלה". מוקדם יותר טען הבן בסדרת ציוצים שפרסם בטוויטר כי הוא כבר הגיש תלונה למשטרה נגד שדמי, אך לטענתו פניותיו לא נענו.

ראש הממשלה בנימין נתניהו במשרדו בירושלים ב-14 במרץ 2020. רויטרס
"איומים ממשיים על חייו של בני". ראש הממשלה בנימין נתניהו במשרדו בירושלים/רויטרס

שרת התרבות והספורט מירי רגב מסרה בהתייחסות לקריאותיו של שדמי, כי "האלימות וההסתה שמופנית כלפי ראש הממשלה ובני משפחתו עוברת כל גבול. זו לא הפעם הראשונה שמסיתים נגד יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה". בפוסט שפרסמה בדף הפייסבוק שלה, הוסיפה רגב כי "המציאות הזו שבה קיימת הסתה חמורה נגד בני המשפחות של נבחרי הציבור היא בלתי נסבלת. אני מקווה שרשויות אכיפת החוק ימצו עם העבריין את הדין כדי שאירועים כאלה לא יחזרו בעתיד".

לפני כשבועיים התעוררה סערה כשיאיר נתניהו כתב בתגובה לפרסום של ח"כ ניצן הורוביץ על אחת מההפגנות שנערכו במסגרת המחאה, כי הוא "מקווה שהזקנים שימותו בעקבות ההפגנה הזאת - יהיו רק של המחנה שלכם". זמן קצר לאחר מכן, כשהדבר עורר סערה, מחק יאיר נתניהו את תגובתו.

עוד בוואלה!

מאות הפגינו נגד נתניהו בת"א; בנו: "מקווה שהזקנים שימותו יהיו מהמחנה שלכם"

לכתבה המלאה
פעיל השמאל, חיים שדמי. -, אתר רשמי
פעיל השמאל חיים שדמי, בהפגנה/אתר רשמי, -

במקום אותה תגובה, כתב נתניהו תגובה נוספת לתמונתו של הורוביץ, לפיה הוא "לא מבין את כל התגובות הנדהמות תמחק תמחק". הוא הוסיף: "הרי חודשיים הסבירו לכל בנאדם במדינה באופן הכי יסודי שהתקהלות המונית תוביל להדבקות המונית, ובהכרח למוות של החלשים שידבקו בעקבות כך. אם כך, סטטיסטית יש סיכוי טוב שהמפגינים השמאלנים הערב גרמו למוות עתידי של זקנים. אז מעדיף שלא יהיו שלנו".

בחשבון הטוויטר שלו צייץ יאיר נתניהו כי "ניצן הורוביץ צילם עצמו מתגאה ב'הפגנה' במימון של אהוד ברק, שלפי כל הגיון אמורה בכלל לא להיות חוקית בימים אלה (מניין בבית כנסת אסור). זעמתי כי אני מבין שהדבר יוביל כמעט בוודאות למוות של זקנים".

ראש הממשלה התנער מהציוץ של בנו. בתגובה לציוץ, שנמחק בינתיים, נמסר מטעמו של נתניהו כי הוא "דוחה את הדברים על הסף. במאבק בקורונה אין מחנות, ואסור שיהיו. ראש הממשלה עובד מסביב לשעון כדי לשמור על בריאותם וחייהם של כל אזרחי ישראל, בלי יוצא מן הכלל".

(עדכון ראשון 16:47)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully