וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תושב השרון נאשם בהסתה לאלימות כלפי ראש הממשלה נתניהו

בן ה-40 מאזור חדרה העלה בדף הפייסבוק שלו פרסומים הקוראים לרצח ראש הממשלה, ומסיתים לביצוע מעשי אלימות קשים. על פי כתב האישום, הוא פרסם ארבעה פוסטים שונים בפייסבוק בהם אמר בין היתר כי הוא מוכן "להיות ה'קוף' שישב בכלא במקומכם אם תרצחו את בנימין נתניהו"

צילום: רויטרס

פרקליטות מחוז חיפה הגישה היום (חמישי) כתב אישום נגד תושב אזור חדרה, גבר כבן 40, בגין הסתה לאלימות כלפי ראש הממשלה בנימין נתניהו, זאת לאחר שהעלה בדף הפייסבוק שלו פרסומים הקוראים לרצח ראש הממשלה, ומסיתים לביצוע מעשי אלימות קשים.

כתב האישום שהוגש לבית משפט השלום בחדרה מייחס לנאשם ארבעה פרסומים שונים בחשבון הפייסבוק שלו, שבהם קרא ועודד ביצוע מעשי אלימות כלפי נתניהו, ונטען כי קיימת אפשרות ממשית לנקיטת אלימות כלפי ראש הממשלה. בית המשפט הורה על המשך מעצרו בתנאי אשפוז בבית חולים פסיכיאטרי.

כך, בפרסום בפייסבוק מלפני כמה ימים, פרסם הנאשם פוסט ובו כתב: "חיים... גם ככה אין לי... אז אני מוכן להיות ה'קוף' שישב בכלא במקומכם אם תרצחו את בנימין נתניהו... פשוט תגידו שקיבלתם הוראה ממני".

ראש הממשלה, בנימין נתניהו עם היועצת שלו לענייני חרדים רבקה פאלוך 4 במרץ 2020. ראובן קסטרו
הסית לפגיעה ברה"מ. נתניהו ומאבטחיו/ראובן קסטרו

בפוסט נוסף בחשבון הפייסבוק שלו כתב: "בנימין נתניהו בגד במדינת ישראל... הוא מואשם על ידי מדינת ישראל בבגידה!!!! בהפרת אמונים!!!! בנימין נתניהו טען שנשיא המדינה תכנן נגדו הפיכה פוליטית... כלומר אטיל בנשיא מדינת ישראל.... סמל של מדינת ישראל דופי... רפש... טען למרמה לחוסר יושר.... תקראו בעצמכם".

הוא המשיך, "תרצחו את בנימין נתניהו ואלוהים יהיה חייב לכם.... אני אגן עליכם... רק תעשו את זה כבר בבקשה זה בלתי נסבל... זה נדרש!!!! זאת החובה המצפונית והמוסרית ביותר שיש!!! שימו לסיפור הזה סוף כמו של ההתחלה שלו!!!! תסמכו עלי... הוא יהיה היה כלא היה... מחיקה מוחלטת מההיסטוריה... רק תעשו את זה... זה הדבר הנכון!!!! אתם לא תשלחו לכלא לשארית חייכם!!!! נהפוכו!!!! תהיו גיבורים לדורות הבאים!!!!".

עוד בוואלה!

גבר בן 39 מתל אביב נעצר בחשד לפרסום הסתה לאלימות נגד נתניהו

לכתבה המלאה
רה כתב אישום בגין הסתה לאלימות בדף הפייסבוק וב פרסומים הקוראים לרצח ראש הממשלה, ומסיתים לביצוע מעשי אלימות קשים.. פייסבוק, עיבוד תמונה
הפוסט של תושב חדרה שהסית נגד נתניהו בפייסבוק/עיבוד תמונה, פייסבוק

בין היתר, עולה כי בחודש אפריל שיתף הנאשם בחשבון הפייסבוק פוסט של יו"ר מפגלת העבודה עמיר פרץ, המצולם עם ח"כ איציק שמולי, שבו כתב כי הוא מודה לצירי ועידת מפלגת העבודה על אישור הצטרפות המפלגה לממשלת האחדות. מעל הפוסט כתב הנאשם: "בוגדים דינם מוות".

בסוף השבוע שעבר נעצר גבר נוסף, בן 39 מתל אביב, בחשד לפרסומי הסתה לאלימות נגד ראש הממשלה. מהחקירה, המתנהלת במפלג ההונאה של מחוז תל אביב ובליווי הפרקליטות, עולה כי החשוד, מיכאל רונן אגמון, פרסם במדיות שונות, תכנים בוטים הקוראים לציבור לנקוט אלימות נגד ראש הממשלה.

פוסטים בגנתו של ראש הממשלה, בנימין נתניהו. -, אתר רשמי
אחד הפוסטים שפרסם החשוד מתל אביב/אתר רשמי, -

באחד מהפוסטים כתב על נתניהו כי "חייבים לנטרל אותו בכל מחיר". בפוסט נוסף הוא כינה אותו "צורר מדינת ישראל" לצד סמלים של גולגולות. הדיווח על הפוסטים המאיימים לכאורה הגיעו למשטרה מלשכת ראש הממשלה. נציג המשטרה אמר בדיון בבית משפט כי לחשוד יש עבר פלילי בגין עבירות אלימות.

חקירתו של רונן אגמון אושרה על ידי המשנה לפרקליט המדינה לתפקידים מיוחדים, נורית ליטמן. בית המשפט השלום בתל אביב האריך את מעצרו עד ליום שלישי הקרוב, ובית המשפט המחוזי דחה את הערר שהגיש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully